AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Har mens og på dag 2 begynte jeg å blø mye mer enn vanlig. Kommer friskt blid og store blodkoaguleringer som ser "ferske" ut i forhold til vanlig mens... Blir litt småredd her! Er ikke gravid (sterilisert), og skjønner ikke helt hva som skjer... Noen som har opplevd lignende?Anonymous poster hash: e21f9...2d8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 Sånn har jeg hatt det i de ca 20 årene jeg har hatt mensen... Har man sterke blødninger, så klumper det seg ofte litt. Og det er dag 2 som er den verste. Anonymous poster hash: 2078e...8ac 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 Sånn har jeg det hver gang. Jeg har alltid hatt kraftige blødninger, men denne gangen er det så annerledes. Var derfor jeg spurte. Alt er liksom helt "ferskt", og det er vanvittige mengder som kommer som styrtblødninger, om du skjønner. Det bare fosser innimellom. Blir bare litt bekymret når det er så annerledes og så sinnsykt mye mer enn det vanligvis er (som er mye det også). Men takker for svar! :-) Anonymous poster hash: e21f9...2d8
stikkontakt Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Jeg har alltid hatt kraftige blødninger, men denne gangen er det så annerledes. Var derfor jeg spurte. Alt er liksom helt "ferskt", og det er vanvittige mengder som kommer som styrtblødninger, om du skjønner. Det bare fosser innimellom. Blir bare litt bekymret når det er så annerledes og så sinnsykt mye mer enn det vanligvis er (som er mye det også). Men takker for svar! :-) Anonymous poster hash: e21f9...2d8 Jeg hadde "rolig mensen" for noen år siden, plutselig en syklus endret det seg. Og nå er det foss med blod i 1-2 dager. Klumper og hele pakka. Kan jo hende at det har endret seg hos deg også? Hvis ikke ville jeg ringt legen imorgen, bare for å lufte tankene dine og for å høre hva h*n har å si?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Nå er definisjonen på "kraftige blødninger" litt vagt siden vi ofte ikke har annet enn oss selv å sammenligne med. Men store koagler og noe som lignet på slimhinnerester hadde jeg hver eneste måned i mange år. Anonymous poster hash: 97aa0...57f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Hvor gammel er du? Det er vanlig at det forandrer seg ca. ti år før overgangsalderen fordi livmorslimhinnen blir tykkere. Anonymous poster hash: 3f92f...bc2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Hvor gammel er du? Det er vanlig at det forandrer seg ca. ti år før overgangsalderen fordi livmorslimhinnen blir tykkere. Anonymous poster hash: 3f92f...bc2 Hmmm, ok, kanskje det er det. Er 43. Anonymous poster hash: e21f9...2d8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Hmmm, ok, kanskje det er det. Er 43. Anonymous poster hash: e21f9...2d8 Du er kanskje i såkalt pre-overgangsalder siden du bare er 43. Men, det stemmer at man kan få styrtblødninger i overgangsalderen. Anonymous poster hash: 90684...dde
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #11 Skrevet 3. september 2015 Du er kanskje i såkalt pre-overgangsalder siden du bare er 43. Men, det stemmer at man kan få styrtblødninger i overgangsalderen.Anonymous poster hash: 90684...dde Overgangsalder tror jeg ikke det er siden jeg ble gravid på første forsøk for halvannet år siden ( naturmetoden), men kanskje preovergangsalder. Visste ikke at det var noe som het det engang, haha!Anonymous poster hash: e21f9...2d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå