AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #1 Skrevet 3. september 2015 Navere? Barnløse? Rare naboer? Hvorfor? Og hvorfor bruke energi på å se ned på andre?...Anonymous poster hash: 53b7f...5c2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #2 Skrevet 3. september 2015 De som bor hjemme hos foreldrene etter fylte 20 år uten å verken studere eller jobbe. Og som ikke har noen diagnose eller noen annen spesiell situasjon. De som er voldelige mot andre. Anonymous poster hash: f066b...f90 7
Gjest Angry Man Skrevet 3. september 2015 #3 Skrevet 3. september 2015 Jeg liker å dele opp mennesker i tre grupper. Bra folk, dårlige folk, og en diger hop i midten som er ingen av delene. Så da sier det seg jo selv at jeg ikke liker de jeg definerer som dårlige mennesker. I denne gruppen inngår bl.a den 1,5%-2% av menneskeheten som oppfyller kriteriene for psykopati eller mere spesifikt; diagnoser som antisosial personlighetsforstyrrelse. Liker heller ikke narsissister. Utover denne heller fæle gruppen mennesker, liker jeg heller ikke folk som MENER FEIL TING!
Gjest O.G. Skrevet 3. september 2015 #4 Skrevet 3. september 2015 (endret) De som bor hjemme hos foreldrene etter fylte 20 år uten å verken studere eller jobbe. Og som ikke har noen diagnose eller noen annen spesiell situasjon. De som er voldelige mot andre. Anonymous poster hash: f066b...f90 Jeg kjenner ett par slike og de er veldig deprimerte og trenger en del hjelp, så det er like greit at de er sammen med familien sin. Endret 3. september 2015 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Hvorfor ligger denne tråden i Barn og familie? Anonymous poster hash: dc89d...f06 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #6 Skrevet 3. september 2015 Jeg kan ikke si at jeg ser ned på noen grupper, men jeg kan se ned på enkeltindivider. Og da er det utelukkende folk som behandler andre på en dårlig måte. For eksempel ser jeg ned på den mannen som lånte kona gjennom 15 år penger til mat til dem selv og deres felles barn da hennes lønn ble forsinket, og krevde tilbake pengene i det sekundet lønnen kom inn. (Jeg var der, og hørte hva han sa) Anonymous poster hash: 7f099...1ae 5
Puny Skrevet 3. september 2015 #7 Skrevet 3. september 2015 Tja... Pedofile kanskje... Det hjelper jo lite, men jeg ser nok litt ned på den ja... 4
urbana Skrevet 3. september 2015 #8 Skrevet 3. september 2015 Hvorfor ligger denne tråden i Barn og familie? Anonymous poster hash: dc89d...f06 Når så mange ser ned på barnløse kvinner lurer jeg rett og slett på hvem andre de ser ned på...av diverse grunner. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Jeg ser ned på rasister og folk som snakker stygt om andre.Anonymous poster hash: 0ef3a...61c 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Jeg ser ned på de som ser ned på andre.Anonymous poster hash: 5a9e6...b9b 16
Gjest Castielz Skrevet 3. september 2015 #11 Skrevet 3. september 2015 Navere, religiøse, feminister og sosialister.
SiMa Skrevet 3. september 2015 #12 Skrevet 3. september 2015 Helt ærlig? Jeg ser ned på folk med lav intelligens, på folk som ikke er rimelig oppdatert på hva som skjer i samfunnet, på folk med lite allmennkunnskap. Og med fare for å kaste stein i glasshus, jeg ser ned på folk som har mye skrivefeil og dårlig grammatikk (de med dysleksi er unnskyldt), folk som bruker mye sms-forkortelser i vanlig skrift/tale. Jeg ser også ned på de som bare evner å se en side av en sak, folk som av prinsipp ikke endrer mening/hører etter hva andres argumenter er og selverklærte verdensmestere som tror de kan alt på ett eller flere områder. 13
Faith- Skrevet 3. september 2015 #13 Skrevet 3. september 2015 For at jeg skal kunne se ned på noen, så innebærer jo det at jeg må føle meg bedre enn dem og det er svært sjeldent jeg gjør. Det har jo selvsagt hendt at jeg har sett ned på enkelte, men det er stort sett alltid motivert av at jeg misliker personen pga oppførsel og at jeg dermed blir veldig kritisk til personens valg i livet. Jeg kan f.eks begynne å se ned på denne personen pga. dårlig utdannelse eller fordi hun eller han har fått barn med forskjellige partnere, men det gjeldre alltid bare den spesifikke personen. Jeg tenker ikke sånn om alle andre som har lik utdannelse eller som også har fått barn med ulike partnere. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #14 Skrevet 3. september 2015 Navere, religiøse, feminister og sosialister. Ingen bombe, akkurat. Anonymous poster hash: dc89d...f06 6
MariaHP Skrevet 3. september 2015 #15 Skrevet 3. september 2015 Rasister, kriminelle og voksne mobbere. Vet ikke om jeg ser ned på dem, men forstår meg virkelig ikke på dem. Jeg forstår meg ikke på mennesker som har sterke fordommer til folk dem en gang ikke kjenner. Når det kommer til kriminalitet så tenker jeg mer på grove lovbrudd som drap, voldtekt, pedofili og slike ting. Forstår meg ikke på maktsyke mennesker. 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #16 Skrevet 3. september 2015 Navere, eller navianere som jeg pleier å si. Helt klart. Anonymous poster hash: 829ec...543 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #17 Skrevet 3. september 2015 Når så mange ser ned på barnløse kvinner lurer jeg rett og slett på hvem andre de ser ned på...av diverse grunner. Jeg føler det er flere som ser ned på oss som har barn og som ikke lenger er sammen med barnefaren jeg da vi er jo snyltere og tapere og "ukritiske til hvem vi sprer beina våre for" fordi forholdet tok slutt etter 3 år f eks. Vi vasser visst i penger og det er ikke måte på hvor rike vi er. Men jeg har visst fordommer jeg også - folk som oppriktig syntes Siv Jensen og Per Sandberg (og ikke minst gladfisken Tybring-Gjedde) er fornuftige mennesker skremmer vettet av meg, da lurer jeg på om de må ha en diagnose eller rett og slett bare ER mindre smarte. Folk som er mer opptatt av at badevannet deres på ferie i Middelhavet blir "forurenset" når 3 år gamle flyktninger drukner er det mange av rundt forbi i Norge og sånne folk ser jeg ned på ja. Og jeg må le litt av vestkantfruene på Holmenkollen som tror verden kretser rundt dem der de løper rundt med mannens kredittkort og handler mens au pairen fra Filippinene henter ungene i barnehagen. Anonymous poster hash: c821c...313 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #18 Skrevet 3. september 2015 Ser ned på feite folk og feminister Anonymous poster hash: 29a1e...dcf 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #19 Skrevet 3. september 2015 Jeg ser ned på folk som gjør andre vondt, er fordomsfulle, de som sprer uriktigheter (vaksinemotstandere etc) og de som er så fulle av fremmedfrykt at de hadde besvimt om en muslimsk nabo hadde ringt på døra for. Anonymous poster hash: e3df3...78e 4
Gjest Peanut Skrevet 3. september 2015 #20 Skrevet 3. september 2015 Mobbere, uansett alder. Folk som med viten og vilje påfører andre mennesker smerte (og da kan det legges inn mange her).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå