Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post bilder av dine pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til dere som bare vil krangle og syte, klapp igjen. Mere bilder, mindre syting og krangling!

Anonymkode: 90b47...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Har egentlig aldri vært fornøyd med mine pupper, da jeg er ganske flatbrystet. Men kjæresten digger dem, og jeg har blitt mer komfortabel med årene.... Men denne må nok gå som anonym ja...

bildr.no/image/ekV6WEFk.jpeg

Anonymkode: eca12...984

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Har egentlig aldri vært fornøyd med mine pupper, da jeg er ganske flatbrystet. Men kjæresten digger dem, og jeg har blitt mer komfortabel med årene.... Men denne må nok gå som anonym ja...

bildr.no/image/ekV6WEFk.jpeg

Anonymkode: eca12...984

Så utrolig fine de var. Helt perfekte.

Anonymkode: f65a3...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Har egentlig aldri vært fornøyd med mine pupper, da jeg er ganske flatbrystet. Men kjæresten digger dem, og jeg har blitt mer komfortabel med årene.... Men denne må nok gå som anonym ja...

bildr.no/image/ekV6WEFk.jpeg

Anonymkode: eca12...984

Ganske flatbrystet?  De passet perfekt til kroppen din, og du er da langt fra flatbrystet.

Anonymkode: 1267b...845

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar denne som anonym. Har egentlig aldri vært fornøyd med mine pupper, da jeg er ganske flatbrystet. Men kjæresten digger dem, og jeg har blitt mer komfortabel med årene.... Men denne må nok gå som anonym ja...

bildr.no/image/ekV6WEFk.jpeg

Anonymkode: eca12...984

Du har all grunn til å være stolte av de der :)

 

 

Anonymkode: 90b47...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du bidrar ikke med noe som helst. Så hva gjør du her?

Ser på pupper, hva ellers?

Anonymkode: 90b47...9ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt... Alle dere som har postet i denne tråden, dere har alle perfekte bryster! Jeg har ikke sett et bilde som ikke var skjønne, vakre, perfekte, bryster. Noen har litt større, noen har litt mindre, men de er alle vakre og nydelige. For de sitter på de vakre nydelige personene som dere er.

Ikke forandre på noen av brystene. Heller ikke du som har silikon. De er perfekte som de er!

Anonymkode: c5c35...121

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Det der er de beste typen pupper som finnes! Utrolig nydelige. perfekt størrelse.

Anonymkode: 0fc54...9b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Har egentlig aldri vært fornøyd med mine pupper, da jeg er ganske flatbrystet. Men kjæresten digger dem, og jeg har blitt mer komfortabel med årene.... Men denne må nok gå som anonym ja...

bildr.no/image/ekV6WEFk.jpeg

Anonymkode: eca12...984

I hvilken verden er de store muggene der "flate"? Jeg håper du tuller...

Det er nesten så jeg ikke tror på at det er dine bryster.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken verden er de store muggene der "flate"? Jeg håper du tuller...

Det er nesten så jeg ikke tror på at det er dine bryster.

Helt perfekt spør du meg. Vanskelig å få de større uten at de blir hengepupper. 

Anonymkode: fec7a...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

972ab45bc53916367411ae7cb47daab4e5b63246

Omtrent sånn ser jeg for meg mannfolkene som henger i denne tråden og tigger om flere bilder.

Anonymkode: 1bc87...11d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent sånn ser jeg for meg mannfolkene som henger i denne tråden og tigger om flere bilder.

Anonymkode: 1bc87...11d

Show-DeVito-Your-Tits_o_96216.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt perfekt spør du meg. Vanskelig å få de større uten at de blir hengepupper. 

Anonymkode: fec7a...996

Hengepupper, fysj og fysj, noe så ekkelt! Men dessverre er naturen slik at også struttepupper siger med alderen. Silikon er redningen, da blir vi deilige. Dytt silikon i rumpeballene også, voila!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt perfekt spør du meg. Vanskelig å få de større uten at de blir hengepupper. 

Anonymkode: fec7a...996

Stemmer iikke helt at store blir hengete med alderen. Jeg har e cup og har født tre barn, men mine er like faste enda og de består blyanttesten

Anonymkode: 8aa4a...dfd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengepupper, fysj og fysj, noe så ekkelt! Men dessverre er naturen slik at også struttepupper siger med alderen. Silikon er redningen, da blir vi deilige. Dytt silikon i rumpeballene også, voila!

Det går et ekko av noen gjetord her ikke på KG, langt før min tid, at i de gamle støvete arkivene skal det ligge bilder av Deres bare bryster. Kan det stemme, eller er det bare et sagn og en myte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går et ekko av noen gjetord her ikke på KG, langt før min tid, at i de gamle støvete arkivene skal det ligge bilder av Deres bare bryster. Kan det stemme, eller er det bare et sagn og en myte?

 

Det er ingen myte, nei.

Anonymkode: 1bc87...11d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...