Gå til innhold

Dårlig ånde/hygiene..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter litt med at jeg er veldig sensitiv for dårlig ånde.. Takler ikke kysse/kline når daten har ånde som luktes et par meter unna. Syntes ofte at de jeg har datet har hatt dårlig ånde? Er det slik at menn generellt er latere med munnhygienen enn damer? Jeg passer alltid på å ha god ånde.

Vet at ikke alle kan noe for dårlig ånde,men tror ikke alle jeg har datet ikke kan noe for det..

Hva gjør dere i sånne situasjoner? For meg blir det dealbreaker, og jeg klarer ikke møte personen igjen.. :/ tenker på at hvis de ikke gidder å pusse tenner, hvordan står det da til med hygienen andre steder på kroppen?:o

Anonymous poster hash: c4eac...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det er en dealbreaker. Tyder på at han mangler selvinnsikt og ikke vil ta vare på seg selv. Så fjern type vil ikke jeg date.

Anonymous poster hash: 6b99b...bb1
Skrevet

Absolutt en stor turn-off. Jeg tenker det må være mulig å si i fra, men jeg har aldri fått meg til å gjøre det. Har en venninne som jeg vet er sløv med å pusse tennene om morgenen - det merker jeg. 

Selv har jeg jobbet med barn som alltid påpekte det hvis jeg hadde dårlig ånde, og det var visstnok med en gang jeg hadde glemt å ta meg en tyggis etter lunsjen. 

Kanskje du kan tilby dem tyggis til de tar hintet?

Anonymous poster hash: 2cd55...188
Skrevet

Dårlig ånde som lukter et PAR METER unna?

Det har jeg aldri vært borti. Mener du det? Wow ja, da er det i såfall super turn off.
Men dårlig ånde når man kommer up close kan man jo ikke så mye for...
Hvor ofte syns dere man skal bruke tannpirker / tann tråd?

Anonymous poster hash: 84234...4ab
Skrevet

Folk generelt takler jeg ikke. Dater, venner, bekjente.. ja samme hvem de er. 

Ei jeg gikk i klasse med var heslig! Stinket svette hele tiden. Dårlig ånde som oste ut i rommet. Stinket gammel mensen flere ganger. Snørr som hang ut fra nesen uten at hun brydde seg, ofte klinte hun det på stoler, bord og bøker. 

Dette var på barneskolen og ungdomskolen, den dag i dag takler jeg ikke å være i nærheten av henne. 

Ei som jeg kjente for noen år siden, hun stinket svette hele tiden. Skiftet ikke klær etter trening. Kom på kino, teater og restaurant med svette trenings klær og fetthår. 

Tok seg i skrittet i luktet på fingrene offentlig, og bak i rumpa. Tok ofte hånden under armhulen for så å lukte på fingrene, offentlig. Rumpesprekken vistes hele tiden og matrester i ansiktet hele tiden. Når du er 20+ år gammel så må du da merke at du har mat i ansiktet, eller?! 

Taklet ikke å bli sett med hun.

Kall meg overfladisk, men slike folk klarer jeg bare ikke å være i nærheten av. 

En dag fikk jeg bare nok, spesielt hun siste. Hun tok hånden nedi boksen og slikket på hånden, jeg.. jeg fikk helt fnatt og sa at vi passer ikke sammen, vi har vokst ifra hverandre og har ikke pratet med henne siden det. Slike folk vil jeg bare rett og slett ikke bli sett med! 

Anonymous poster hash: 97a4f...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...