Gå til innhold

Typen tenner mest på analsex.. problem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen har et fantastisk sexliv, og de siste mnd har jeg blitt mer og mer introdusert for analsex. Han tenner ekstremt på dette, og det er jo bare fint det, for det er ikke et problem for meg. Det er både deilig og annet. Problemet er mer at han velger vekk vaginal sex for dette. I begynnelsen var det gjerne vaginal sex hvor jeg fikk både 2 og 6 orgasmer, så tok vi en runde anal etterpå. Men nå går han rett på anal og fingrer meg heller samtidig. Det gir ikke meg samme opplevelsen, og jeg blir egentlig mer og mer skuffet. Det har ikke noe med at jeg er vid og slapp for de som vil kommentere det, for det er jeg ikke. Jeg heller mer mot "for trang", og jeg tror det er noe av problemet. Han klarer ikke å vide meg ut skikkelig i vagina, mens det går bak. 

Jeg har prøvd å ta det opp med han, men han sier bare at jeg må prøve det ordentlig over lengre tid først, og at jeg vil elske det til slutt. For all del, det kan godt hende, men jeg savner fremdeles sexen vi hadde før, og nå gleder jeg meg ikke like mye til hver gang vi sees lengre. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil jo gi han alt han vil ha, men føler det er bare jeg som må gi, og gi opp ting. 

Anonymous poster hash: ddb1b...9e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hold på så lenge at du får analproblemer.

Han har forresten manglende respekt for deg, for jeg går ut fra at du har snakket med han om dette?

Anonymous poster hash: 4e9d8...4b9
  • Liker 1
Skrevet

Si at du foretrekker vaginal sex og at du ikke vil ha anal før han respekterer at du foretrekker det?

Anonymous poster hash: 77e3e...90a
  • Liker 1
Skrevet

Virker som et realt rasshøl (:pun intended)

Anonymous poster hash: 7e157...edf

• Liker 2
Gjest Andrea93
Skrevet

Der hadde jeg satt ned foten og bare sagt det som det er? At du foretrekker vaginal sex og at han faktisk må finne seg i det og iblant? Verre er det ikke :)  Veldig hyppig analsex er dessuten ikke veldig gunstig for muskulaturen. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg har prøvd å ta det opp med han, men han sier bare at jeg må prøve det ordentlig over lengre tid først, og at jeg vil elske det til slutt. 

Anonymous poster hash: ddb1b...9e8

Det er bare en ting å gjøre med slike folk:  :vimse:  :regler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...