Gå til innhold

Mensen og sukkerpiller

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tok min siste store p-pille torsdag natt. Dro bort og glemte selvfølgelig p-pillene hjemme. Var borte til mandag så tenkte at jeg bare begynte rett på sukkerpilleuka.

Siste p-pille torsdag natt, så det vil egentlig si 6 dager på sukkerpilleuka nå. Men fortsatt ingen mensen! Pleier å få det på den 5 dagen. Kan det hende den er forsinka? Hadde ca 4 dager igjen med de store pillene..

Anonymous poster hash: 7e161...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukkerpillene har ingenting å si. Så lenge du begynner på nye aktive piller etter 7 dager. Dette SKAL du gjøre uansett om du har fått bortfallsblødning eller ei. 

Anonymous poster hash: 9ef28...dd2
Skrevet

Som min helsesøster sa: "sukkerpillene kan dere ta på samme måte som de andre, skylle ut i vasken eller kaste i do. De er der bare for at dere skal fortsette å huske å ta p-pillene hver dag"

Mensen kan forskyve seg, det er helt normalt, spesielt hvis du starter på sukkerpillene noen dager før du pleier.

Noen mister faktisk mensen helt på p-piller, uten at det betyr at de er gravide.

TA P-PILLENE ETTER SJU DAGER UANSETT!

Anonymous poster hash: a0a33...0f1
Skrevet

Sukkerpillene har ingen verdens ting å si, men derimot at du "stresser" litt med mensen nå kan virke inn.

Som de andre sier; begynn alltid på de ekte pillene igjen etter sju dager! Alltid!

Skrevet

Den har nå ankommet 👍🏻

Anonymous poster hash: 7e161...dff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...