AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg har en piercing i klitten, en liten en med bittesmå diamant steiner på. Hva er tankene deres om det, er det tiltrekkende? Anonymous poster hash: bf1b7...b56
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 heslig Anonymous poster hash: 69728...148 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Jeg har en piercing i klitten, en liten en med bittesmå diamant steiner på. Hva er tankene deres om det, er det tiltrekkende? Anonymous poster hash: bf1b7...b56 Noen liker det og noen liker det ikke. Det som er viktig, er hva du selv er komfortabel med Anonymous poster hash: 5e3e1...912 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Jeg er veldig fornøyd med den selv Anonymous poster hash: bf1b7...b56 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Jeg er veldig fornøyd med den selv Anonymous poster hash: bf1b7...b56 Det er bra! Anonymous poster hash: 5e3e1...912
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Hvis du har den i klitten så er det heller trist, for da har du ødelagt en del nerver alt. I tillegg risikerer du å få infeksjon der som i verste fall kan ende med nekrosis. Og klitten er ikke et sted der du ønsker å oppleve nekrosis. Hadde vært bedre om du hadde tatt piercingen i huden som ligger over klitten. Men det er alltid greit å være etterpåklok. Anonymous poster hash: 372cb...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Hvis du har den i klitten så er det heller trist, for da har du ødelagt en del nerver alt. I tillegg risikerer du å få infeksjon der som i verste fall kan ende med nekrosis. Og klitten er ikke et sted der du ønsker å oppleve nekrosis. Hadde vært bedre om du hadde tatt piercingen i huden som ligger over klitten. Men det er alltid greit å være etterpåklok. Anonymous poster hash: 372cb...1f9 Hva er nekrosis? En betennelse? Anonymous poster hash: 5e3e1...912
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Det er i huden over, en såkalt clithood. Burde vel kanskje sagt det. Lett å bare kalle det "piercing i klitten" Anonymous poster hash: bf1b7...b56 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #9 Skrevet 2. september 2015 Var det vondt å ta? Er det noen gang irriterende/vondt i trusa, når du sitter, tørker deg etter å ha vært på do eller lignende? Har alltid hatt lyst til å ta enten clit hood eller sånne "kuler" som er på hver side i de ytre kjønnsleppene, men er fryktelig redd for at det skal være vondt i hverdagen når jeg har på klær osv som trykker og skubber/drar borti. Anonymous poster hash: e98da...22a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #10 Skrevet 3. september 2015 Skal innrømme at den var litt vond å ta, men det gikk så fort at jeg rakk nesten ikke kjenne smerten Merker absolutt ingenting av den i hverdagen. Den irriterer ikke i det hele tatt på noen som helst måte. Heller ikke når du skal tørke deg og sånne ting. Hvis du ønsker deg sånn, sier jeg kjør på ^^Anonymous poster hash: bf1b7...b56
Gjest makar Skrevet 3. september 2015 #11 Skrevet 3. september 2015 Er det noen fordeler med å ha den når du har sex?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå