Gå til innhold

Piercing i klitten.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en piercing i klitten, en liten en med bittesmå diamant steiner på. Hva er tankene deres om det, er det tiltrekkende? :)

Anonymous poster hash: bf1b7...b56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heslig 

Anonymous poster hash: 69728...148
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har en piercing i klitten, en liten en med bittesmå diamant steiner på. Hva er tankene deres om det, er det tiltrekkende? :)

Noen liker det og noen liker det ikke. Det som er viktig, er hva du selv er komfortabel med

Anonymous poster hash: 5e3e1...912

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den selv :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den selv :)

Det er bra! :)

Skrevet

Hvis du har den i klitten så er det heller trist, for da har du ødelagt en del nerver alt. I tillegg risikerer du å få infeksjon der som i verste fall kan ende med nekrosis. Og klitten er ikke et sted der du ønsker å oppleve nekrosis. Hadde vært bedre om du hadde tatt piercingen i huden som ligger over klitten. Men det er alltid greit å være etterpåklok.

Anonymous poster hash: 372cb...1f9
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du har den i klitten så er det heller trist, for da har du ødelagt en del nerver alt. I tillegg risikerer du å få infeksjon der som i verste fall kan ende med nekrosis. Og klitten er ikke et sted der du ønsker å oppleve nekrosis. Hadde vært bedre om du hadde tatt piercingen i huden som ligger over klitten. Men det er alltid greit å være etterpåklok.

Anonymous poster hash: 372cb...1f9

Hva er nekrosis? En betennelse?

Skrevet

Det er i huden over, en såkalt clithood. Burde vel kanskje sagt det. Lett å bare kalle det "piercing i klitten" :P

• Liker 1
Skrevet

Var det vondt å ta? Er det noen gang irriterende/vondt i trusa, når du sitter, tørker deg etter å ha vært på do eller lignende?

Har alltid hatt lyst til å ta enten clit hood eller sånne "kuler" som er på hver side i de ytre kjønnsleppene,
men er fryktelig redd for at det skal være vondt i hverdagen når jeg har på klær osv som trykker og skubber/drar borti.

Anonymous poster hash: e98da...22a
Skrevet

Skal innrømme at den var litt vond å ta, men det gikk så fort at jeg rakk nesten ikke kjenne smerten :)

Merker absolutt ingenting av den i hverdagen. Den irriterer ikke i det hele tatt på noen som helst måte. Heller ikke når du skal tørke deg og sånne ting.

Hvis du ønsker deg sånn, sier jeg kjør på ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...