Gå til innhold

Piercinger og tatoveringer

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tatoveringer og piercing, kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener om det.. :)

Og om en eventuell fyr blir såpass "put off" pga det så kan han jaggu finne veien til døra :)

Jeg er ikke en løs kanon som kan gå av med all slags ideer kun fordi jeg har valgt å pynte kroppen min med den slags kroppskunst..:)

Endret av BethD
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen gang tenkt over at de fleste tar tatoveringer fullstendig uavhengig av hva folk generelt måtte mene om dem? 

Anonymous poster hash: b4880...da9

Hehe, det var dagens. Så de som tar store tatoveringer bryr seg overhodet ikke om hva andre mener? De gjør det overhodet ikke fordi de tror de sett på som kule og litt annerledes, nei?  :fnise:  :laugh:

Skrevet

Det er ikke noe jeg ville brydd meg noe videre om, men det har blitt litt for trendy til å være spesielt spennende lenger.

Skrevet

Jeg syns ikke noe om tatoveringer og piercinger, men har sett at de som som tar èn ofte ender opp med å ta flere. Det gir vel mersmak antar jeg. De er fornøyde og vil ha mer :)

Gjest Matronella
Skrevet (endret)

Tatoveringer kan være kult, men det er sjeldent og under halvparten kler det. Piercinger er jeg mindre glad i.

Men er det flere som er skeptiske til å date'e noen med piercinger eller tatoveringer, selv om det ser bra ut akkurat nå, fordi man aldri vet hva slags idéer disse personene kan få?

Det er jo mange av disse som virker litt "besatt" og plutselig skal de ha masse nye tatoveringer eller piercinger. Og for eksempel sånne øreflipputvidere. *Grøss*

Jeg har ingen av delene selv men er ikke skeptisk til å date noen med det. De er kanskje mer skeptisk til å date meg som ikke har noen fordi de kanskje (og helt feilaktig) tror at jeg er konservativ og har fordommer mot piercinger og tatoveringer.

Endret av Matronella
Gjest Gjest_Svampebobb1
Skrevet

Tatoveringer kan være kult, men det er sjeldent og under halvparten kler det. Piercinger er jeg mindre glad i.

Men er det flere som er skeptiske til å date'e noen med piercinger eller tatoveringer, selv om det ser bra ut akkurat nå, fordi man aldri vet hva slags idéer disse personene kan få?

Det er jo mange av disse som virker litt "besatt" og plutselig skal de ha masse nye tatoveringer eller piercinger. Og for eksempel sånne øreflipputvidere. *Grøss*

Hvis det er som du sier at vedkommende virker litt besatt, så ville jeg ha stusset litt på hvorfor og hva det kommer av.

Jeg hadde kanskje vært villig til å møte vedkommende allikevel for å bli bedre kjent. Da ser man jo hvor behovet kommer fra og om det er av en betydning for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...