Gå til innhold

Piercinger og tatoveringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatoveringer kan være kult, men det er sjeldent og under halvparten kler det. Piercinger er jeg mindre glad i.

Men er det flere som er skeptiske til å date'e noen med piercinger eller tatoveringer, selv om det ser bra ut akkurat nå, fordi man aldri vet hva slags idéer disse personene kan få?

Det er jo mange av disse som virker litt "besatt" og plutselig skal de ha masse nye tatoveringer eller piercinger. Og for eksempel sånne øreflipputvidere. *Grøss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo blitt veldig vanlig å ha tattoveringer eller piercing da... Uten at man plutselig får masse rare idéer av den grunn

• Liker 4
Skrevet

Ja, og mange av dem er uaktuelle for meg pga det de allerede har. Men problemet er at noen kan se bra ut her og nå, med det de har, men så vet man aldri hva de kan finne på i fremtiden.

Skrevet

Har du noen gang tenkt over at de fleste tar tatoveringer fullstendig uavhengig av hva folk generelt måtte mene om dem? Det er en privatsak, ofte med en helt spesiell tanke bak den. Jeg gir altså fullstendig BÆNG i hva du eventuelt måtte mene om meg og min tatovering.

Anonymous poster hash: b4880...da9
  • Liker 3
Skrevet

Har du noen gang tenkt over at de fleste tar tatoveringer fullstendig uavhengig av hva folk generelt måtte mene om dem? Det er en privatsak, ofte med en helt spesiell tanke bak den. Jeg gir altså fullstendig BÆNG i hva du eventuelt måtte mene om meg og min tatovering. Anonymous poster hash: b4880...da9

Nå svarer du jo ikke på trådens tema.

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Hva slags ideer skal de kunne få? eg trenger eksempler for her er jeg litt lost-

Skrevet

Tatoveringer og piercinger er jo der man begynner før man ender som prostituert med planer om selvmordsboming med mcklubben klin rusa på badesalt.

Nei, man vet aldri hva de finner, gitt! :ironi:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tatoveringer og piercinger er jo der man begynner før man ender som prostituert med planer om selvmordsboming med mcklubben klin rusa på badesalt.

Nei, man vet aldri hva de finner, gitt! :ironi:

Var virkelig ikke det jeg mente med "idéer". Trodde du det?

Det jeg mente er at de som for eksempel bare har en navlepiercing eller en stilfull tatovering på ryggen plutselig kan bestemme seg for å få seg fem piercinger i ansiktet, tatovere flere harry tatoveringer på puppene osv.

Ei jente jeg gikk i klassen med på ungdomsskolen har tatovert inn både moren, faren og brorens navn på kroppen, i tillegg til masse blomster oppover beina. Hun har sikkert flere tatoveringer også.

Det hadde ikke funka for meg, og hvis man begynner å date'e når personen bare er i "startfasen" så kan jo dette fort bli et problem.

Endret av OnFire
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Var virkelig ikke det jeg mente med "idéer". Trodde du det?

Det jeg mente er at de som for eksempel bare har en navlepiercing eller en stilfull tatovering på ryggen plutselig kan bestemme seg for å få seg fem piercinger i ansiktet, tatovere flere harry tatoveringer på puppene osv.

Ei jente jeg gikk i klassen med på ungdomsskolen har tatovert inn både moren, faren og brorens navn på kroppen, i tillegg til masse blomster oppover beina. Hun har sikkert flere tatoveringer også.

Det hadde ikke funka for meg, og hvis man begynner å date'e når personen bare er i "startfasen" så kan jo dette fort bli et problem.

Og da gjør man det slutt, ikke verre enn det. Er mange som blir hekta på ting iløpet av livet og får nye interesser og fascinasjoner. Som gaming, trening, kroppskunst osv osv. Sånn er det bare.

Skrevet

Da er det litt kjedelig om man har gifta seg, fått barn, kjøpt bolig osv.

Skrevet

Men er det flere som er skeptiske til å date'e noen med piercinger eller tatoveringer, selv om det ser bra ut akkurat nå, fordi man aldri vet hva slags idéer disse personene kan få?

Nei har aldri tenkt den tanken om "neste idé/påfunn" faktisk!

tatoveringer plager meg ikke med mindre det er stygge tribals eller playboy kanin på brystet.

piercing kan være ok med max 1 i annsiktet, mer enn gjerne jatakk på pikken!

Anonymous poster hash: 5a118...dda

• Liker 1
Skrevet

Selv har jeg piercinger - en i hvert kinn, utvidede øreflipper og mange tatoveringer. Og jeg blir kun tiltrekt av menn som har tatoveringer og er skikkelig rocka og som går med skinnjakke og sorte jeans. Andre kan være så kjekke og velkledde de bare vil, men har man interesse for piercinger og tatoveringer selv ser man gjerne også etter det når man er på sjekkern.

Anonymous poster hash: 79e2a...eee

• Liker 1
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Da er det litt kjedelig om man har gifta seg, fått barn, kjøpt bolig osv.

Om noe så lite som piercinger og tatoveringer gjør at du mister fullstendig interessen for henne og er villig til å gi opp livet deres sammen, så var du nok ikke særlig hodestups i henne allikevel.

Skrevet

Om noe så lite som piercinger og tatoveringer gjør at du mister fullstendig interessen for henne og er villig til å gi opp livet deres sammen, så var du nok ikke særlig hodestups i henne allikevel.

Jeg skrev "fem piercinger i ansiktet". Jeg vil anta at det ville vært et problem for de fleste.

Skrevet

Selv har jeg piercinger - en i hvert kinn, utvidede øreflipper og mange tatoveringer. Og jeg blir kun tiltrekt av menn som har tatoveringer og er skikkelig rocka og som går med skinnjakke og sorte jeans. Andre kan være så kjekke og velkledde de bare vil, men har man interesse for piercinger og tatoveringer selv ser man gjerne også etter det når man er på sjekkern.

Anonymous poster hash: 79e2a...eee

Det høres helt sykt ut, men opp til deg.

Skrevet

Hahaha hvis du tror at folk plutselig bare går og tar 5 nye piercinger i ansiktet, og tattoverer hele kroppen full- Bare fordi de har et par stykker nå, så er du ganske så morsom.

For å si det sånn, de som har tenkt og dekke til kroppen sin så mye, de finner ut av det rimelig fort. Det er ikke sånn at etter du har gifta deg og kjøpt hus med ei som har en piercing og et par tattoveringer, at ho plutselig etter 10 år kommer hjem med tattovering av en kuk i panna (for å sette det litt på spissen)

Anonymous poster hash: 4b149...54e

Skrevet

Tatoveringer kan være kult, men det er sjeldent og under halvparten kler det. Piercinger er jeg mindre glad i.

Det er jo mange av disse som virker litt "besatt" og plutselig skal de ha masse nye tatoveringer eller piercinger. Og for eksempel sånne øreflipputvidere. *Grøss*

Huff, det er kanskje best om du ender opp alene :) Så slipper du alle bekymringene dine.

• Liker 1
Skrevet

Huff, det er kanskje best om du ender opp alene :) Så slipper du alle bekymringene dine.

Ja, det ga mye mening.

Skrevet (endret)

Hahaha hvis du tror at folk plutselig bare går og tar 5 nye piercinger i ansiktet, og tattoverer hele kroppen full- Bare fordi de har et par stykker nå, så er du ganske så morsom.

For å si det sånn, de som har tenkt og dekke til kroppen sin så mye, de finner ut av det rimelig fort. Det er ikke sånn at etter du har gifta deg og kjøpt hus med ei som har en piercing og et par tattoveringer, at ho plutselig etter 10 år kommer hjem med tattovering av en kuk i panna (for å sette det litt på spissen)

Anonymous poster hash: 4b149...54e

Jeg sier at noen gjør det, og vet jo om flere tilfeller.

Endret av OnFire
Skrevet

Jeg syns det er veldig fint med tatoveringer på ben, bryst (både menn og kvinner) og armer jeg!

Ansiktet også til en viss grad, og er helt enig med den som skrev piercing på penis er et big yes! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...