Februarbarn Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Tok meg en topptur på fredag i joggesko som man fint kan bruke uten sokker (Asics gel noosa). Har gjort dette uttalige ganger før. Så kommer jeg på toppen av fjellet og merker at jeg har fått gnagsår. Jeg bet meg så i tennene og kom meg omsider ned igjen og hjem. Siden den dagen har jeg ikke fått fred. Jeg har forsøkt å gå mest mulig uten sokker for å la såret få puste og tørke. Det er dog litt vanskelig siden jeg er på forelesninger nesten hver dag og i tillegg trener masse. Jeg jobber som treningsinstruktør. Jeg lar det ofte tørke, men så fort jeg har teipet litt på for å forsøke å holde smerten litt unna når jeg bruker sko, så blir det jo fuktig og like ille igjen. Jeg klarer ikke å ha på treningssko og gå i dem uten at det gjør vondt. Dette er gnagsår som er passe dype og som væsker litt. Er det noen som har erfaringer, tips og råd? Hvordan kan jeg trene med sko uten å merke dette? Fungerer disse gnagsårplastrene når man skal trene?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Tilføyer at gnagsårene er bak anklene og at det tidvis gjør vondt å flekse foten! Anonymous poster hash: 24ea9...103
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå