Gå til innhold

Dårlig utholdenhet i senga - kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et litt motsatt problem enn det som er "vanlig", men what the hell. Jeg er kvinne, og kommer veldig fort under samleie. Kan godt komme 10 ganger på 12-15 minutter, noe som gjør at jeg blir veldig utmattet etter sex og ikke holder ut lengre enn 15, max 20, minutter i senga. 

Greia er det at kjæresten min trenger litt tid på å komme, og når jeg er helt gåen etter 15 minutter, resulterer det ofte i at vi gir oss før han får orgasme. Hvordan kan vi løse problemet?  :vetikke:

Vet allerede om at jeg burde suge ham en god stund før samleie (noe jeg ofte gjør), og jeg greier ikke å unngå å få orgasme. 

Anonymous poster hash: 9d30c...97a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså- du får orgasme uten at han berører deg på erogene soner?

Om du utelukkende gir oralsex?

Anonymous poster hash: 1b262...76b

Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på. Du er en mann som har lagd denne tråden for at kvinner som kommer i "normal hastighet"som klager på oneminute-men skal føle seg dårlig. Åpenbart en oneminute-man selv du!
Enten det eller en av den 0,00000000000000000000000000000001 prosenten som har "orgasmesykdom" hvorde så lett får orgasme.

Anonymous poster hash: c6fc5...443
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker også å komme veldig fort, får orgasme som regel tre ganger innen noen minutter, etter det er jeg lei. Selv om jeg er sliten og avtent holder jeg det gående til mannen min kommer, føler det hadde blitt litt vel egotripp å avbryte, man trenger jo bare å ligge der...

Anonymous poster hash: d2a6c...d7b

• Liker 1
Skrevet

Dette er kanskje et litt motsatt problem enn det som er "vanlig", men what the hell. Jeg er kvinne, og kommer veldig fort under samleie. Kan godt komme 10 ganger på 12-15 minutter, noe som gjør at jeg blir veldig utmattet etter sex og ikke holder ut lengre enn 15, max 20, minutter i senga.

Greia er det at kjæresten min trenger litt tid på å komme, og når jeg er helt gåen etter 15 minutter, resulterer det ofte i at vi gir oss før han får orgasme. Hvordan kan vi løse problemet? :vetikke:

Vet allerede om at jeg burde suge ham en god stund før samleie (noe jeg ofte gjør), og jeg greier ikke å unngå å få orgasme.

Er med ei sånn dame som deg nå. Herregud så deilig det er at du kommer så fort og så mye.:) Vær glad for det. Har vært med damer der sexen tar timesvis for å gjøre henne fornøyd. Aldri mere.. Bruker dama over 20 min på å komme, så dumper jeg henne. Vil ikke ha damer som er dårlig i senga. Ikke så rart at mange menn er utro, som har sex med sånne damer. Skjer ofte at jeg ikke har rukket å komme etter hun er helt utkjørtm Går helt fint, da kan jeg runke litt å avslutte inni henne.;) Man har ansvar for egen nytelse.:)

Anonymous poster hash: b00f5...879

Skrevet

Jeg bruker også å komme veldig fort, får orgasme som regel tre ganger innen noen minutter, etter det er jeg lei. Selv om jeg er sliten og avtent holder jeg det gående til mannen min kommer, føler det hadde blitt litt vel egotripp å avbryte, man trenger jo bare å ligge der...

Anonymous poster hash: d2a6c...d7b

Helt enig. Så kan damer som sliter med å få orgasme fortsette å klage på menn som kommer for tidlig. Bryr ikke meg, hehe. Fra nå av skal jeg bare ha sex med damer som kommer lett. Har man først opplevd ei sånn jente, blir sexen aldri den samme med ei som sliter med å få orgasme.:)

• Liker 1
Skrevet

Helt enig. Så kan damer som sliter med å få orgasme fortsette å klage på menn som kommer for tidlig. Bryr ikke meg, hehe. Fra nå av skal jeg bare ha sex med damer som kommer lett. Har man først opplevd ei sånn jente, blir sexen aldri den samme med ei som sliter med å få orgasme. :)

Mest sannsynlig faker hun bare fordi hun syntes sexen er så kjedelig at hun vil ha den overstått.

• Liker 2
Skrevet

Mest sannsynlig faker hun bare fordi hun syntes sexen er så kjedelig at hun vil ha den overstått.

Hehe missunnelig du? Trenger ikke å ta bitterheten over at du ikke får orgasme på meg. Typisk dårlig hersketeknikk fra sjalu damer.😁

• Liker 1
Skrevet

Bare fordi du ikke får, betyr det ikke at andre ikke har oppdaget disse sjeldne skattene. Var i lag me ei for noen år siden og hun kom lett 2-3 ganger på 10 minutt  kun ved vaginal penetrering. Hun var veldig følsom å pleide aldri å stimulere klitoris, ikke engang når hun koste seg alene. 

Skrevet

Altså- du får orgasme uten at han berører deg på erogene soner?

Om du utelukkende gir oralsex?

Anonymous poster hash: 1b262...76b

TS her. Nei, får ikke orgasme av å suge ham  :fnise: 

Greia er det at jeg blir så utrolig fort tent, vil ha sex veldig ofte, og dermed kommer lett fordi vaginaen min blir veldig følsom (har jeg hørt). Kommer av penetrering, både vaginalt og analt, fingring og slikking :) 

Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på. Du er en mann som har lagd denne tråden for at kvinner som kommer i "normal hastighet"som klager på oneminute-men skal føle seg dårlig. Åpenbart en oneminute-man selv du!

Enten det eller en av den 0,00000000000000000000000000000001 prosenten som har "orgasmesykdom" hvorde så lett får orgasme.

Det eneste du har avslørt er at du selv har minimalt med kvinne erfaring - og de du må har hatt har åpenbart vært nærmere den frigide enden av spekteret ;)

Anonymous poster hash: fcec3...031

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...