Gå til innhold

String på stranda!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig pent med string, også får man ikke så store områder med blek hud.

Ikke alle rumper ser så delikate ut med string.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan så være, men alle kan få vise den kroppen de har.

Skrevet

Folk får for all del gå i hva de vil, men det er ikke fine tanker jeg tenker om de i string osv på stranda  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Smaken er som baken.

Anonymous poster hash: 13055...b22

Skrevet

Folk får for all del gå i hva de vil, men det er ikke fine tanker jeg tenker om de i string osv på stranda  :fnise:

Det der forstår jeg ikke, hvorfor skulle du ha noen tanker om det i det hele tatt? Det er jo ikke som at man går naken i string bikini.

Skrevet

Barn har aldrig tatt skade av naturlig nakenhet,tvertom så får de et naturlig og sundt forhold til kropp

Ja, da er vi uenige. Jeg synes ikke det er akseptabelt å gå slik på en offentlig strand:

x1.fap.to/images/full/39/128/1281173096.jpg

Anonymous poster hash: 5ce3c...368

Skrevet

Ja, da er vi uenige. Jeg synes ikke det er akseptabelt å gå slik på en offentlig strand:

x1.fap.to/images/full/39/128/1281173096.jpg

Det er jo ingen som kryper rundt på stranda slik...

Skrevet

Greit er det vel, men ikke spesielt pent og nokså upassende vil jeg si. Med mindre man er på nakenstrand.

Skrevet

Det der forstår jeg ikke, hvorfor skulle du ha noen tanker om det i det hele tatt? Det er jo ikke som at man går naken i string bikini.

Men det er jammen ikke langt ifra!

Hvorfor jeg har tanker om det er fordi jeg ikke synes string er noe fint i utgangspunktet, og fordi jeg ikke synes det passer seg som noe annet enn undertøy.

Skrevet

Det er ikke mye om å gjøre.

Gjest lipgloss
Skrevet

Ja, da er vi uenige. Jeg synes ikke det er akseptabelt å gå slik på en offentlig strand: x1.fap.to/images/full/39/128/1281173096.jpg Anonymous poster hash: 5ce3c...368

Tenk deg litt om,hva med barn som er på naturist strender med familie,tror du de tar skade,hva med svømmehaller osv :) det er jo en helt naturlig setting å være naken i og det har ingenting med sex å gjøre.

I dag er det blitt så gale at unge tør ikke dusje nakne foran hverandre på skole osv pga hysteriet rundt nakenhet,dette medfører et usundt forhold til nakenhet og det er veldig synd

Skrevet

Tenk deg litt om,hva med barn som er på naturist strender med familie,tror du de tar skade,hva med svømmehaller osv :) det er jo en helt naturlig setting å være naken i og det har ingenting med sex å gjøre.

I dag er det blitt så gale at unge tør ikke dusje nakne foran hverandre på skole osv pga hysteriet rundt nakenhet,dette medfører et usundt forhold til nakenhet og det er veldig synd

Å gå med stringtruse har ingenting med naturlig nakenhet å gjøre. Stringtruse handler om å kle seg utfordrende og for å se mest mulig sexy ut og attraktiv for andre. Naturlig nakenhet på en nudiststrand er noe helt annet. Jeg har for øvrig aldri sett noen gå med stringtruse i en svømmehall.

Det er også et ubestridt faktum at de fleste kvinner som går med string på stranda, er damer med veldreid og sexy kropp. Dette bidrar bare til objektivisering av kvinner og kroppspress. Stringtruse er ikke spesielt komfortabelt å ha på seg, så det sier seg selv at motivet er noe annet.

Jeg har selv sett med egne øyne kvinner som ligger på magen på stranda med stringtruse, og flere ganger har man sett deler av kjønnet. Bl.a. kjønnslepper som ligger utenfor stringen.

• Liker 2
Skrevet

Så tafs i vei om du absolutt må :fnise:

Hehe ja hadde definitivt tafset på rumpa de.;) Klarer ikke å styre meg hehe.:P

Anonymous poster hash: 1ad18...d15

Skrevet

Hehe ja hadde definitivt tafset på rumpa de. ;) Klarer ikke å styre meg hehe. :P

Takk :) Litt tafsing er helt uproblematisk ;)

• Liker 1
Skrevet

Takk :) Litt tafsing er helt uproblematisk ;)

du er herlig da

Anonymous poster hash: 97ee6...b62

Skrevet

Hehe ja hadde definitivt tafset på rumpa de. ;) Klarer ikke å styre meg hehe. :P

Hvis du ikke klarer å la være å tafse på kvinnerumper, har du ingenting på en strand å gjøre, eller i offentligheten for den saks skyld.

• Liker 3
Skrevet

Greit er det vel, men syns ikke det er særlig sexy med den tråden opp i rævsprekka...

Anonymous poster hash: e1e38...0a9

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, latterliggjøring samt svar til dette

Nikee, mod. 

Skrevet

Hun jeg var sammen med i slutten av tenårene, skulle absolutt ha meg til å gå med tanga på stranden når vi var i Syden. Der solgte de det overalt, også til menn. Så jeg bruke det da. Men nå tror jeg ikke at jeg hadde gjort det. Det var mest for å blidgjøre hun jeg var sammen med. Da hun synes det var sexy.

Anonymous poster hash: d45f4...53c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...