AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Hei! Trenger hjelp til å tyde dette brevet jeg fikk og svare på noen av spørsmålene mine! Jeg tok MR av hodet og nakken sist uke på sykehuset, akkurat en uke etterpå fikk jeg brev med innkalling til time til nevrolog og mer sto det ikke?! Timen er om 2uker. Betyr dette at de har funnet noe? Er det ikke slik at de IKKE kontakter dersom de ikke finner noe? Da jeg var til fastlegen og sendte meg videre til nevro på sykehuset tok det 4mnd før jeg fikk time, og et halvt år(!!) etter var timen min til MR. Syntes det plutselig gikk veldig kjapt i svingene nå?! Jeg freaker ikke ut, hater bare å få sånn halvveis beskjeder!!! Takk for alle svar! Anonymous poster hash: 3081a...daa
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Du skal vel undersøkes nærmere, utredes. Anonymous poster hash: c75b6...205
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Ønsker du et ganske så sikkert svar? Da kontakter du sykehuset. Ønsker du masse synsing og meninger i alle retninger? Da er du på beste plassen for denne typen svar. Anonymous poster hash: 12b9d...206 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Som oftest tar de ikke MR uten en grunn, du er jo i en utredningsprosess..Jeg har alltid fått MR-resultatet mitt. Betyr ikke at det er noe farlig, men vet det er ekkelt å vente. Hadde det vært farlig, så hadde du blitt innkalt samme dag. Hadde en ultralydscan en gang og operatøren uttrykte sterkt at det slettes ikke så riktig og normal ut og at her var det noe veldig galt..Var ganske ubehagelig å vente på time da ja..: ) Anonymous poster hash: 0d2ee...343
Macro Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Kontakt sykehuset du ikke skrem deg selv opp unødvendig. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Ja da skal du utredes nærmere. Etter min MR fikk jeg bare et kort brev fra fastlegen at de ikke fant noe bekymringsbart som krevde undersøkelse eller oppfølging. Men det kommer jo også helt an på hva du undersøkes for, og om brevet fra nevrolog nevnte at du ble innkalt på grunnlag av resultat fra MR. Om det ikke stod noe om det, så har nok fastlegen din søkt deg til nevrolog uavhengig av MR'en, for en fullstending utredning på de problemene du har. Innkallelsen har altså ikke nødvendigvis sammenheng med MR'en med mindre det står nevnt. Anonymous poster hash: 2e97b...6f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå