AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #21 Skrevet 4. september 2015 Nei. Jeg velger ikke navn som gir sterke, religiøse assosiasjoner når min familie ikke er verken jødisk eller religiøs på noen annen måte. Så er vi norske, både jeg og mannen, og bor i Norge, så da ville det blitt dumt å ha et navn man må uttale på engelsk. Anonymous poster hash: 6846a...007
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #22 Skrevet 4. september 2015 Nei. Ville funnet et godt norsk navn f eks Knut eller LiseAnonymous poster hash: 090a5...bc2
Majott Skrevet 4. september 2015 #23 Skrevet 4. september 2015 Hvis jeg var jøde kunne jeg sikkert gjort det. Det var det jeg også tenkte. Ville ikke kalt barnet mitt det ellers.
peppermyntete Skrevet 4. september 2015 #24 Skrevet 4. september 2015 Nei, jeg er norsk og bor i Norge. Hvorfor skulle jeg bruke et engelsk navn?
Gjest Mythic Skrevet 4. september 2015 #25 Skrevet 4. september 2015 Nei. Og dere som forenkler det til Elia eller Elija - da synes jeg det høres ut som et jentenavn. Ville heller valgt Elias.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå