AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 De siste dagene har det luktet veldig råttent når jeg tisser. Er ikke bare litt heller, mye verre enn aspargestiss. Mye sterkere lukt. Jeg har forresten ikke spist asparges eller noe annet rart. Har ikke uvi, har tatt hjemmetest. Noen som vet hva det kan være? Har googlet meg ihjel, men finner ikke noe som gir råtten lukt. Anonymous poster hash: 3111f...b6a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Tatt kosttilskud? Spist mye animalske produkter? Hva med meieriprodukter? Anonymous poster hash: 54e6f...b49
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Nei har ikke tatt kosttilskudd annet enn det jeg har tatt i mange år, er vegetarianer, ikke spist mer meieriprodukter enn vanlig heller.. TS Anonymous poster hash: 3111f...b6a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Ta urinprøve med deg til legen og få den mikroskopert. Drikk mye vann og få skylt ut urinveiene. Anonymous poster hash: 25bdf...c80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå