AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Jeg er ferdig med mine første 3uker på p-ring, for 4 dager siden, og skal nå på hyttetur. Når jeg egentlig skulle tatt ut ringen for en ringfri uke, satt jeg heller inn en ny ring i håp om å utsette mensen.... Men kan det hende jeg får mensen nå likevel? Funker det å utsette allerede fra første periode, eller må kroppen venne seg til ringen før det er mulig å utsette? Jeg kjenner jeg har ømme pupper som jeg pleier å ha før mensen, så er litt stressa.Anonymous poster hash: b47aa...25e
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Du skulle satt inn en ny ring umiddelbart etter du tok ut den gamle. Mulig du får mensen nå. Jeg byttet gamle med ny og har ikke fått mensen. Anonymous poster hash: 4e234...fbd
peppermyntete Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Du skulle satt inn en ny ring umiddelbart etter du tok ut den gamle. Mulig du får mensen nå. Jeg byttet gamle med ny og har ikke fått mensen. Anonymous poster hash: 4e234...fbd Det var jo nettopp det hun gjorde..? TS; det er umulig å vite da alle kvinner reagerer forskjellig på hormonprevensjon. Hvis du ikke har fått mensen enda kan det gå helt fint, eller du kan få mellomblødninger. Jeg hadde pakket tamponger/bind i tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Det var jo nettopp det hun gjorde..? TS; det er umulig å vite da alle kvinner reagerer forskjellig på hormonprevensjon. Hvis du ikke har fått mensen enda kan det gå helt fint, eller du kan få mellomblødninger. Jeg hadde pakket tamponger/bind i tilfelle. Ja, det stemmer, jeg satte den inn direkte. Jeg får vanligvis mensen rundt den 6, har litt lengre sykluser enn hva ringen legger opp til, det er derfor jeg er så usikker. Men kan man få ømme mensenpupper selv om man ikke får mensen? Puppene mine vet jo ikke om jeg skal sette inn en ring umiddelbart, eller ha en ringfri uke Anonymous poster hash: b47aa...25e
Sølvrosen Skrevet 3. september 2015 #5 Skrevet 3. september 2015 Når jeg skal hoppe over mensen lar jeg ringen stå i 4 uker til det er på tide å sette i en ny ring. Det fungerer utmerket, og jeg slipper å bruke ekstra penger på å bytte ring oftere. I tillegg får jeg antagelig mindre hormoner enn om jeg hadde byttet etter tre uker, for ringen slipper ut mindre hormoner etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå