AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #1 Skrevet 2. september 2015 Hei. Fant nylig ut at kjæresten min har en liten kul i den ene testikkelen. Denne har han kanskje hatt i 10 år, og han er derfor usikker på om han kan få barn... Jeg blir jo så klart bekymret, da han nekter å gå til legen og sjekke hva dette er. Han tror ikke selv det er kreft, siden fennikel har forandret seg og han opplever ingen ubehag. Mulig det er en liten, harmløs cyste. Det han mistenker er at denne klumpen stenger for utløpet til ene sædlederen. Han kommer ikke spesielt mye og har ikke sjekket spermkvaliteten sin. Detter er jo dog veldig individuelt. Det kan altså være at han ikke har noen levende sædceller. Dette gjør meg litt bekymret, selv om det sikkert er helt ufarlig. Tanken på at vi kanskje ikke kan få barn når den tid kommer gjør meg bare veldig trist, da dette er noe begge to har veldig lyst på.Anonymous poster hash: b134a...886
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Bare sånn til info, ingen menn kan lage barn... Anonymous poster hash: 3140c...16d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Det er ikke mulig for noen å svare på enn legen. Se å tving han til legen! Anonymous poster hash: 1b83f...d15
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Bare sånn til info, ingen menn kan lage barn... Anonymous poster hash: 3140c...16d Morsom. Anonymous poster hash: ebd6f...a50
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Det kan være mye, det kan også være normalt. Testiklene er ikke identiske og bla bitestikler kan kjennes ut som cyster/kuler. Og om det skulle være noe galt med den ene så kan den andre være helt fin. Men det er kun en sædtest som kan finne ut dette og ev en ultralyd. Dumt at menn er livredde for å gå til lege med slike problemer. Du får være streng! Anonymous poster hash: 41a5b...55d
peppermyntete Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Han må selvfølgelig gå til legen, ikke noe svar man kan stole på å få på et forum.
Gjest morhjertegod Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Kjære deg. Om det skulle vise seg å være testikkel kreft, så kan dere likevell få barn. Jeg har to stykk som er levende bevis på dette, de er nå ungdommer. Din samboer vil få tilbud om nedfrysning av sed, før eventuelt operasjon, som han kan benytte når den tid kommer. Testikkel kreft har som oftes veldig god prognose. Han blir operert, evt litt stråling etterpå, sjeldent senskader. Min eks hadde dette for 17 år siden, vært frisk siden. Men få han til legen, men jo før jo lettere behandling. Masse lykke til.
Gjest lipgloss Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Han må gå til legen med den kulen,om de fjerner en testikkel så går det bra og få barn alikevel,det kan også være bi testikkelen hans denne kjennes ut som en liten kul utenpå testikkelen,uansett så må han finne ut hva det er,tving ham til legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå