Gå til innhold

Ja, beklager, en tråd til om analsex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, både menn og kvinner, jeg har endelig funnet meg en kjæreste som jeg liker og som liker meg, og etter åtte år som singel er det virkelig en bragd. Vi har etterhvert utviklet et trygt og eksperimenterende sexliv som gir oss begge mye.

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve analsex, men jeg har noe jeg tror er en gammel hemoroide ved siden av endetarmsåpningen, den gjør ikke vondt og er omtrent en centimeter stor. Har hatt den så lenge jeg kan huske, og den har egentlig ikke vært et problem for meg før nå.

Er ikke redd for at det skal gjøre vondt, men for at han skal oppdage den og synes den er ekkel, for det er den jo.

Hva ville du som man tenkt om det? Best å bare holde rumpeballene samlet, eller går det å prøve til tross for en festlig, liten utvekst?

Anonymous poster hash: d857d...3c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde heller bekymre deg over at den utveksten blir større etter analsex. Bare vent. Etter 1 år med analsex vil det henge en drueklase ut av rumpa di..

Anonymous poster hash: abe9c...5eb

• Liker 2
Skrevet

Om du slipper en mann inn bakfra bryr han seg ikke om utseende , men gliser fra øre til øre uansett

Skrevet

Om du slipper en mann inn bakfra bryr han seg ikke om utseende , men gliser fra øre til øre uansett

...og rynke på nesa over stram lukt. :)

Skrevet

...og rynke på nesa over stram lukt. :)

Du burde heller bekymre deg over at den utveksten blir større etter analsex. Bare vent. Etter 1 år med analsex vil det henge en drueklase ut av rumpa di..

Hva er problemet ditt, egentlig? Har du i det hele tatt et svar på det TS lurer på?

Anonymous poster hash: 0f5f2...9c3

Skrevet

Hva er problemet ditt, egentlig? Har du i det hele tatt et svar på det TS lurer på? Anonymous poster hash: 0f5f2...9c3

Okay da. Utveksten er rar og han kommer til å le av den. Fornøyd?

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt litt på det at den kan bli verre. Har ikke hemoroider nå, men han vel kanskje hatt det når jeg var liten. Tar imot alle innspill, også de som ikke er positive. :-)

Skal lese meg opp på analsex og "drueklaser".

Anonymous poster hash: d857d...3c9

Skrevet

En liten utvekst gjør absolutt ingen ting :-) Han vil nok være i ekstase over å få lov å ta deg i 2.ern så bare gi gass og ikke tenk på det :-)

Anonymous poster hash: 1bad4...43c
Skrevet

Du kan dra til legen og få den fjernet om den plager deg :) Han kommer helt sikkert til å legge merke til den, og det kan bli ubehagelig eller forverre hemoroiden om du har analsex.

For å svare på tulleinnleggene over: Jeg har hatt hemoroider et par ganger tidligere, men aldri etter jeg begynte å ha jevnlig analsex. Bullshit at man får et rasert rumpehull grunnet anal.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...