Gå til innhold

KG-par i vinden?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Leser av forumet

Ja, du og Tom Krus er vel for samboere å regne. Har dere vært mye sammen i Trondheim da kanskje?

Hører vi bryllupsmarsjen i bakgrunnen? Og ha med TK: vil han stille i smoking?

Nå er han endelig ikke single mer! Hurra!!! :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du og Tom Krus er vel for samboere å regne. Har dere vært mye sammen i Trondheim da kanskje?

Hører vi bryllupsmarsjen i bakgrunnen? Og ha med TK: vil han stille i smoking?

Nå er han endelig ikke single mer! Hurra!!! :kline:

Stiller da i kjole og hvitt. Bryllup er jo galla! Smoking er et aftenantrekk (som man selvfølgelig har).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Svært hyggelig med alle KG-bryllupene :P

Dette burde jo være en sak for dagspressen også: frokost-tv og avisene burde skrive om alle KG-parene som spirer og gror.

Så blir det sikkert en haug av KG-barn og barne-barn! :P

Strålende..jeg blir i godt humør på grunn av alle kjærlighetsrelasjonene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Joda' date=' det går an. :wink: Jeg har møtt og blitt sammen med to (ikke samtidig). Desverre så varte det ikke... :-([/quote']

Å ja? :P Det er ikke mange menn her, så kanskje det var Anders 26 år, Tom Krus eller Tøffelhelten du datet og traff i all nærhet? :P:P

Hvordan var de...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var de...?

:o Tror du jeg røper det, eller? Og vips står en haug med jenter utenfor døra til Tommern når jeg forteller hvor god han var? :sjarmor: Nei du, tro'kke det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o Tror du jeg røper det, eller? Og vips står en haug med jenter utenfor døra til Tommern når jeg forteller hvor god han var? :sjarmor: Nei du, tro'kke det. :P

Og enda så god han må ha vært så bor han på forumet?

Burde han ikke ha vært i stovo med deg isteden da? :ler: Inviterer dere alle brukerne av KG til bryllupet deres? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda' date=' det går an. :wink: Jeg har møtt og blitt sammen med to (ikke samtidig). Desverre så varte det ikke... :-([/quote']

Du har vært sammen med to KG-ere? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...