Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #1 Del Skrevet 16. september 2004 Har det blitt mange KG-par her? GreenSky og Tom Krus er vel bare ett av mange eksempla? Hva er historia? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 16. september 2004 #2 Del Skrevet 16. september 2004 Jeg og Ivanka er på god vei,hun vil bare ikke innrømme det ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #3 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg er KG-gift. Ingeborg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 17. september 2004 #4 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg er KG-gift. Ingeborg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #5 Del Skrevet 17. september 2004 ...vi blir borte fra KG en stund. Kanskje bortimot halvannet minutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. september 2004 #6 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg tror ikke det er så veldig mange KG-par her. Utenom tommern og meg seff, vet jeg bare om to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leser av forumet Skrevet 20. september 2004 #7 Del Skrevet 20. september 2004 Ja, du og Tom Krus er vel for samboere å regne. Har dere vært mye sammen i Trondheim da kanskje? Hører vi bryllupsmarsjen i bakgrunnen? Og ha med TK: vil han stille i smoking? Nå er han endelig ikke single mer! Hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 20. september 2004 #8 Del Skrevet 20. september 2004 Ja, du og Tom Krus er vel for samboere å regne. Har dere vært mye sammen i Trondheim da kanskje? Hører vi bryllupsmarsjen i bakgrunnen? Og ha med TK: vil han stille i smoking? Nå er han endelig ikke single mer! Hurra!!! Stiller da i kjole og hvitt. Bryllup er jo galla! Smoking er et aftenantrekk (som man selvfølgelig har). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. september 2004 #9 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg og Ivanka er på god vei' date='hun vil bare ikke innrømme det ennå[/quote'] moderatoooor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #10 Del Skrevet 20. september 2004 Svært hyggelig med alle KG-bryllupene Dette burde jo være en sak for dagspressen også: frokost-tv og avisene burde skrive om alle KG-parene som spirer og gror. Så blir det sikkert en haug av KG-barn og barne-barn! Strålende..jeg blir i godt humør på grunn av alle kjærlighetsrelasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 20. september 2004 #11 Del Skrevet 20. september 2004 Er det virkelig flere KG-brukere som har funnet hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest nå Skrevet 20. september 2004 #12 Del Skrevet 20. september 2004 Joda, det går an. Jeg har møtt og blitt sammen med to (ikke samtidig). Desverre så varte det ikke... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #13 Del Skrevet 20. september 2004 Joda' date=' det går an. Jeg har møtt og blitt sammen med to (ikke samtidig). Desverre så varte det ikke... :-([/quote'] Å ja? Det er ikke mange menn her, så kanskje det var Anders 26 år, Tom Krus eller Tøffelhelten du datet og traff i all nærhet? Hvordan var de...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 20. september 2004 #14 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg lurer fælt på når Waco og Poirot skal innrømme at de har noe på gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. september 2004 #15 Del Skrevet 20. september 2004 Hvordan var de...? :o Tror du jeg røper det, eller? Og vips står en haug med jenter utenfor døra til Tommern når jeg forteller hvor god han var? Nei du, tro'kke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2004 #16 Del Skrevet 20. september 2004 :o Tror du jeg røper det, eller? Og vips står en haug med jenter utenfor døra til Tommern når jeg forteller hvor god han var? Nei du, tro'kke det. Og enda så god han må ha vært så bor han på forumet? Burde han ikke ha vært i stovo med deg isteden da? Inviterer dere alle brukerne av KG til bryllupet deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. september 2004 #17 Del Skrevet 20. september 2004 Joda, registrer deg du, så sender vi en invitasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #18 Del Skrevet 21. september 2004 Hvordan var de...? Jeg var under middels. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2004 #19 Del Skrevet 21. september 2004 Joda' date=' det går an. Jeg har møtt og blitt sammen med to (ikke samtidig). Desverre så varte det ikke... :-([/quote'] Du har vært sammen med to KG-ere? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 21. september 2004 #20 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg var under middels. Det må ha vært i en fjern, fjern fortid, min kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå