Gå til innhold

Shavet vs. ushavet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er et spørsmål til både kvinner og menn.

Liker dere best shavet eller ushavet underliv? (er ushavet et ord?)

Selv foretrekker jeg at kvinnen er shavet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første finnes det utallige tråder om kjønnshår og preferanser før. For det andre er ikke ushavet et ord, like lite som shavet....

• Liker 5
Skrevet

liker best å være barbert. 

Anonymous poster hash: 9cca5...1e9
  • Liker 1
Skrevet

Liker best trimmet på mannen, og trimmet på meg selv.
Helt glatt gir ikke samme sanseinntrykk som med hår, desutten klør og stikker så mye konstant, skrubber og gir sår om man hele tiden skal rake seg.
Full busk kan være utrolig pirrende så lenge den er "ryddig".

Anonymous poster hash: 7aa6f...9b6
  • Liker 2
Skrevet

Klart best når jenta er vokset. Både i fitta og ræva.

Anonymous poster hash: 0fc8a...ec6

• Liker 1
Skrevet

Både jeg og kjæresten er trimmet, men ikke hårløse. Ingen av oss syns det veldig sexy med en helt glatt partner.

Skrevet

Trimmet på begge.

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

(er ushavet et ord?)

I og med at shavet ikke er et ord, er vel svaret på det spørsmålet nei.

Jeg foretrekker barbert eller tydelig trimmet. 

Skrevet

Liker best når dama har full busk jeg !! Synes naturlig hårete kvinner er både sexy og veldig fint å se på. Nå er det vel ikke mange damer som går rundt med full busk....men håper det finnes ei for meg der ute.

Skrevet

Jeg liker litt begge deler, forandring fryder...

Skrevet

Var ikke mye til busk på hun da....Synes ikke det der kvalifiserer til å kalles en busk egentlig

Nå er det jo ikke du som bestemmer hvor mye hår som må til før det kan kalles 'busk' heller da, og det er ikke alle som har mer hår enn det der.

Anonymous poster hash: 7f9af...227

• Liker 2
Skrevet

Nå er det jo ikke du som bestemmer hvor mye hår som må til før det kan kalles 'busk' heller da, og det er ikke alle som har mer hår enn det der.

Anonymous poster hash: 7f9af...227

Nei,det er sant. Mulig det var dumt sagt av meg..

Skrevet

Helt klart mest sexy med busk.

Fant et bilde med begge deler, og jeg foretrekker slik hun til venstre er.

Advarsel nakenbilde!

http://36.media.tumblr.com/48682f3e6caadb0012860c7eacff880d/tumblr_nlanfadmqF1rpsdkxo1_500.jpg

Anonymous poster hash: 0287a...e75

Jeg har litt mer hår enn hun til venstre, synes også det er finest enn helt glatt.

Anonymous poster hash: 6714a...a1b

• Liker 2
Skrevet

Jeg har litt mer hår enn hun til venstre, synes også det er finest enn helt glatt.

Anonymous poster hash: 6714a...a1b

👍

Skrevet

Så lenge penisen ikke forsvinner i busken, sånn at jeg må være forsiktig med å ikke lugge hver gang jeg er borti, og han ikke etterlater et helt hamster på meg når vi har sex så spiller det ingen rolle egentlig. (Og ja, jeg har hatt en partner som var så hårete at jeg måtte plukke HANS kjønnshår ut av musa mi etterpå.. Ikke så veldig trivelig når sant skal sies.)

Er forsåvidt ikke så veldig glad i mannfolk med piggtråd heller. Det stikker så jævlig. (altså med "tredagers"..)  Ellers er det ikke så viktig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...