anonyymb Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Jeg er en person som er over gjennomsnittet glad i å ha sex. Når det kommer til seksuelle preferanser føler jeg at jeg går imot meg selv ettersom jeg må ha veldig røff sex. Sexen skal være som en nesten-voldtekt (der jeg selvfølgelig er med på det) og det er bare bra hvis litt smerte inngår i akten. Problemet er bare det at jeg er så utrolig imot voldtekt og alt som har med dette å gjøre. Jeg er en av de som ser på voldtektssaker som det verste av det verste og ønsker strengere straffer. Med andre ord, jeg er faktisk en svært engasjert voldtektsmotkjemper. Har flere ganger fått høre at ting jeg ønsker i sengen er upassende i forhold til hvem jeg er som person. Selv føler jeg egentlig at det er en stor skille mellom voldtekt og mine preferanser i sengen. Jeg lurer bare på hva deres tanker er? Er det riktig å kalle meg dobbelmoralsk grunnet mine preferanser og mitt ståsted i forhold til voldtekt? Er det flere som har det på samme måte? Takk for svar :-)
Cathrine88 Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Like dobbeltmoralsk som en person som liker biler, men er motstander av biltyveri. 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 De to tingene har ingen sammenheng. Alt du er med på etter eget ønske og fri vilje, uten at det bruker psykisk eller fysisk makt er ikke voldtekt eller nestenvoldtekt eller noe i retning av overgrep. Spiller ingen rolle hva dere gjør.Anonymous poster hash: e4f7f...714 1
Gjest supernova_87 Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 På ingen måte dobbeltmoralsk. Har ingenting med hverandre å gjøre. Du eier kroppen din, og bestemmer over den. Du tillater partneren å slå deg, og være røff mot deg, en voldtekt er at noen går over dine grenser, og at du selv ikke lenger bestemmer.
RockyRose Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Eg og likar hard sex, og kunne godt tenkt meg at sambuaren min er litt hard og kanskje oppnår litt smerte. Eg er sterkt imot voldtekt, og tenkjer det blir som å samanlikne eple og appelsin! 1
anonyymb Skrevet 1. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 1. september 2015 Takk for gode svar, da virker det nok som at jeg har fortalt om mine preferanser til feil personer! Har og har hele tiden trodd det samme kommentarene deres sier, ble bare usikker når jeg fikk en slik respons.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå