AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 I dag er min første dag røykfri, men sprakk og tok meg en røyk allerede etter 17 timer røykfri. Angret med en gang og kjøpte nicotinell nikotinplaster. Noen erfaringer? Det er 24timers plaster, men må jeg vente til i morgen tidlig med å sette det på, eller gir det samme effekt hvis jeg setter det på nå om kvelden?Anonymous poster hash: b7348...a2c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #2 Skrevet 2. september 2015 Selvfølgelig kan du sette det på når du vil, men å bruke plaster mens du sover gir gjerne stressende/slitsomme drømmer som bieffekt. Anonymous poster hash: 33815...8bb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #3 Skrevet 2. september 2015 Selvfølgelig kan du sette det på når du vil, men å bruke plaster mens du sover gir gjerne stressende/slitsomme drømmer som bieffekt.Anonymous poster hash: 33815...8bb Ja tenkte å ta det av om kvelden... har ikke stort røyksug om morgenen uansett. Men sprakk igjen i dag Anonymous poster hash: b7348...a2c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #4 Skrevet 2. september 2015 Selvfølgelig kan du sette det på når du vil, men å bruke plaster mens du sover gir gjerne stressende/slitsomme drømmer som bieffekt.Anonymous poster hash: 33815...8bb Ja tenkte å ta det av om kvelden... har ikke stort røyksug om morgenen uansett. Men sprakk igjen i dag Anonymous poster hash: b7348...a2c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #5 Skrevet 2. september 2015 Selvfølgelig kan du sette det på når du vil, men å bruke plaster mens du sover gir gjerne stressende/slitsomme drømmer som bieffekt.Anonymous poster hash: 33815...8bb Ja tenkte å ta det av om kvelden... har ikke stort røyksug om morgenen uansett. Men sprakk igjen i dag Anonymous poster hash: b7348...a2c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #6 Skrevet 2. september 2015 Selvfølgelig kan du sette det på når du vil, men å bruke plaster mens du sover gir gjerne stressende/slitsomme drømmer som bieffekt.Anonymous poster hash: 33815...8bb Ja tenkte å ta det av om kvelden... har ikke stort røyksug om morgenen uansett. Men sprakk igjen i dag Anonymous poster hash: b7348...a2c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #7 Skrevet 2. september 2015 Selvfølgelig kan du sette det på når du vil, men å bruke plaster mens du sover gir gjerne stressende/slitsomme drømmer som bieffekt.Anonymous poster hash: 33815...8bb Ja tenkte å ta det av om kvelden... har ikke stort røyksug om morgenen uansett. Men sprakk igjen i dag Anonymous poster hash: b7348...a2c
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #8 Skrevet 2. september 2015 Wow tlf klikka...var ikke meningen å poste så mange ganger....Anonymous poster hash: b7348...a2c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå