Gå til innhold

Frp'ere ser ut som predikanter.


Gjest Blomsterert

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert

Når jeg ser alle skrivefeilene dine kunne jeg godt trodd du var en FrP'er selv. De er grum på det der :fnise:

Men joda, jeg er absolutt enig! Man kan lett se på mange hvilket parti det stemmer. Spesielt de som stemmer FrP, Høyre eller Rødt. Jeg var hard core Rødt-tilhenger før, og så absolutt ut som en. Nå er jeg SV'er og klesstilen har sakte forandret seg (thank God) på samme vis som mine politiske meninger :blomst:

Mine skrivefeil?

Ja,det går litt fort unna her iblant.

Og den der autocorrekt!

Prøver å skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg ser alle skrivefeilene dine kunne jeg godt trodd du var en FrP'er selv. De er grum på det der  :fnise:

 

Men joda, jeg er absolutt enig! Man kan lett se på mange hvilket parti det stemmer. Spesielt de som stemmer FrP, Høyre eller Rødt. Jeg var hard core Rødt-tilhenger før, og så absolutt ut som en. Nå er jeg SV'er og klesstilen har sakte forandret seg (thank God) på samme vis som mine politiske meninger  :blomst:

 

"Grum"? Vel, se på deg selv før du kritiserer andre for å være enkle..

 

Er du en person? Eller er du bare en tanke/idé? Det virker nesten sånn. "NÅ er jeg SV.."

 

Herregud..fascist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Grum"? Vel, se på deg selv før du kritiserer andre for å være enkle..

 

Er du en person? Eller er du bare en tanke/idé? Det virker nesten sånn. "NÅ er jeg SV.."

 

Herregud..fascist.

 

"Nå er jeg SV'er"!

Uansett en dum ting å henge seg opp i.

 

Og hvorfor så sårbar? Er det negativt at jeg la merke til alle skrivefeilene?  :vetikke: 

(Skjønner heller ikke grum-kritikken din?

 

Letter-K-blue-icon.png
II grim adj. (norr. grimmr; jamfør II gram) avskyelig, stygg
den g-me andungen)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...