AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Hei. Jeg har følt meg skikkelig deprimert de siste dagene, og har i bunn og grunn vært i ubalanse i flere år nå. Jeg gikk inn i et fast forhold for to år siden, og har siden da hatt ganske store humørsvingninger og til tider vært generelt usikker på meg selv. På samme tid som jeg gikk inn i forholdet, startet jeg også på Nuvaring. Og nå lurer jeg på om den kan være årsaken til mye av det vonde. Burde jeg bare ta den ut med det samme å se hvordan jeg føler meg? Synes det høres stress ut å eksprimentere med ny prevansjon, som kanskje bare gjør det verre eller likedan. Og å slutte med prevansjon er jo heller ikke et altenativ. Noen råd om hva som kan være smart å prøve? Anonymous poster hash: 15e60...8d7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 Nuvaring funker bare lokalt, og skal ikke ha noe påvirkning sånn sett. Tror nok bare et er et sammentreff. Men du kan da prøve uten noen form for prevensjon også. Men husk gummi Anonymous poster hash: 2a7f6...f8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå