AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Skrevet 1. september 2015 Inatt våknet jeg med sterke smerter i underlivet som kom i tak. Minnet om mensensmerter, men den var jeg ferdig med for 10 dager siden. Har i en periode for noen år siden hatt det samme, da utelukkende om natten. Har erfart at om jeg ligger stille i sengen så topper ikke smertene seg like mye. Har ved tidligere anledninger besvimt av smertene, og de har alltid kommet en dag eller to før mens. Er nå redd for at jeg skal oppleve smertene flere ganger, blir liggende i fosterstilling og svetteanfall og greier ikke ta smertestillende. Tror ikke jeg oppsøker lege med mindre det skjer snart igjen, nå er jo smertene over likevel. Flere som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: f2d6a...5c9
Martine-1337 Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 (endret) Flere som har opplevd det samme?Anonymous poster hash: f2d6a...5c9 Ja og da var det nyrebekkenbetennelse. Ble bra igjen etter noen dager med antibiotika. Edit to add: og de har alltid kommet en dag eller to før mens Så ikke den, var ikke slik jeg hadde, men var akkurat lik menssmerter og nesten på besvimelsesnivå. Endret 1. september 2015 av Martine-1337
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #3 Skrevet 1. september 2015 Ja og da var det nyrebekkenbetennelse. Ble bra igjen etter noen dager med antibiotika. Hadde du det flere dager på rad da, eller bare enkelttilfelle? Og hvordan artet smertene seg?Anonymous poster hash: f2d6a...5c9
Martine-1337 Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Hadde du det flere dager på rad da, eller bare enkelttilfelle? Og hvordan artet smertene seg?Anonymous poster hash: f2d6a...5c9 Hadde anfall med smerter flere dager, med et par dagers mellomrom. Har delevis invalidiserende menssmerter, vondt i hele underlivet og stråling til korsryggen, disse var akkurat sånn men om mulig vondere.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Hadde det slik før jeg fikk påvist cyster på eggstokkene. Anonymous poster hash: 9aad0...0fa
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Hadde det slik før jeg fikk påvist cyster på eggstokkene.Anonymous poster hash: 9aad0...0fa Hva ble løsningen?Anonymous poster hash: f2d6a...5c9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #7 Skrevet 1. september 2015 Jeg undres: hvorfor bare på natten? Anonymous poster hash: f2d6a...5c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå