Gå til innhold

Spionerer dere på naboen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger når jeg skifter eller går rundt på rommet med lite klær/undertøy ser jeg ut vinduet og ser at naboen brått snur seg rundt og later som han holder på med andre ting. Jeg prøver å lukke persiennen min, men innimellom glemmer jeg det. Er det normalt å se inn i vinduene til naboen slik? Gjør dere det? Jeg er en ung kvinnelig student.

Anonymous poster hash: 5b932...cc7
Videoannonse
Annonse
Gjest Angry Man
Skrevet

Ja klart det. Selv har jeg montert kameraer inne hos naboene. Fint med litt reality fra tid til annen.  :ironi:  

Seriøst, et blikk fra tid til annen er vel ikke å unngå men hvis du konstant ser at han glaner inn til deg har han nok en liten kikker i seg.

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Er enormt stor forskjell på å spionere på naboen og det du snakker om da

Om jeg har naboens vindu rett i synsvinkelen min, og naboen velger å gå naken foran det vinduet så spionerer jeg ikke

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er 1,5 km til nærmeste nabo.  :cool:

Skrevet

Nei.. Håper ingen gjør det her heller for jeg kan finne på å gå nærmest naken. Hvertfall etter skolen så blir jeg så svett pga enormt lang oppoverbakke jeg må pese meg opp, så da ryker alle klærne av så fort jeg kommer inn døra

Anonymous poster hash: c530f...e7c

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke det, svært få som trekker for men så er det som regel inn i stua jeg ser da. Har sett fotballkamp på en av naboenes TV uten at han vet det, han har diger TV som dekker hele veggen omtrent. :P

Skrevet

Naboen min har et stort vindu på badet jeg og et par andre kan se dem gjennom når dem dusjer, fra vår egen leilighet. Tar en titt i blant ja :hoho:  :hoho:   :biggrin:  :biggrin:

Anonymous poster hash: 8bc28...633
Skrevet

Hadde muligheten vært der så ja. 

Livet byr på mange gleder, det er bare å bruke dem.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, men jeg kikker ut mine egne vindu nå og da idet jeg passerer vinduet, og om en nabo tilfeldigvis gjør det samtidig som meg, så ja...

Anonymous poster hash: 08876...9f2
Skrevet

Jeg ser ikke inn vinduene til naboen og håper faen ikke naboen har interesse av å gjøre det med meg heller. Er ekstremt paranoid men da har jeg kanskje endelig en grunn til det da , hvis det er vanlig?!

Anonymous poster hash: 326e6...8e5
  • Liker 1
Skrevet

Niks, men naboene glor dersom jeg ikke har persiennene nede. Derfor er det nede 24/7.

Skrevet

Noen ganger når jeg skifter eller går rundt på rommet med lite klær/undertøy ser jeg ut vinduet og ser at naboen brått snur seg rundt og later som han holder på med andre ting. Jeg prøver å lukke persiennen min, men innimellom glemmer jeg det. Er det normalt å se inn i vinduene til naboen slik? Gjør dere det? Jeg er en ung kvinnelig student.

Bare ikke la det gå for langt!

"

Danske dømt for å spionere på naboen med drone"

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/danmark/danske-doemt-for-aa-spionere-paa-naboen-med-drone/a/23327548/

Anonymous poster hash: e5970...e48

Skrevet

Jeg har en nabo som er som deg, synes selv det er like kjipt det du gjør som det han gjør. Jeg ønsker ikke å se inn i leiligheten til folk og hadde satt pris på at man brukte persienner.

Anonymous poster hash: 8b27d...007

• Liker 4
Skrevet

Niks, men naboene glor dersom jeg ikke har persiennene nede. Derfor er det nede 24/7.

Hvordan er du så sikker på at naboene glor? Kanskje de bare ser på tv som står i samme vinkel som vindue ditt? Eller kanskje de titter til venstre fordi katten dems ligger der, og egentlig ikke ser inn vinduet ditt, eller kanskje de nettopp var å dro ut stikk kontakten til laderen i veggen og har ansiktet og snur seg tilfeldigvis tilbake mot stuen akuratt i det du ser, og du tror at de har stått å kikket på deg som bråsnur seg sånn?

Skrevet

Jeg trenger flere naboer som faktisk er noe å se på! Går forøvrig rundt som jeg vil i min egen leilighet, og vil noen se, så er de nå velkommen til det. :)

Skrevet (endret)

Ja, jeg er svært interessert i hva naboene gjør. Lytter alltid interessert inn mot veggen for å høre hva de driver med. Og har alltid huet ut av vinduet for å skue på hva de finner på til en hver tid. En gang glemte jeg meg helt av, at jeg var naken, så puppene mine hang ut vinduet til alles skue...  :fnise: Er så lett å glemme hva man holder på med når man skal titte litt, må få med meg alt som skjer, sånn sett er jeg veldig opptatt av hva som skjer i nærsamfunnet...  :rodmer:

Endret av Cowboy Lotte
Skrevet

Ja, jeg er svært interessert i hva naboene gjør. Lytter alltid interessert inn mot veggen for å høre hva de driver med. Og har alltid huet ut av vinduet for å skue på hva de finner på til en hver tid. En gang glemte jeg meg helt av, at jeg var naken, så puppene mine hang ut vinduet til alles skue...  :fnise: Er så lett å glemme hva man holder på med når man skal titte litt, må få med meg alt som skjer, sånn sett er jeg veldig opptatt av hva som skjer i nærsamfunnet...  :rodmer:

Du, er du en sånn tullebruker og med den bloggen din og alt?

Skrevet

Du, er du en sånn tullebruker og med den bloggen din og alt?

Nei jeg mener blodig alvor, noen må faktisk ta tak i tingene å si det som det er. :)

Skrevet

Nei jeg mener blodig alvor, noen må faktisk ta tak i tingene å si det som det er. :)

Hmm, jeg har mine tvil :)

Skrevet

Hvordan er du så sikker på at naboene glor? Kanskje de bare ser på tv som står i samme vinkel som vindue ditt? Eller kanskje de titter til venstre fordi katten dems ligger der, og egentlig ikke ser inn vinduet ditt, eller kanskje de nettopp var å dro ut stikk kontakten til laderen i veggen og har ansiktet og snur seg tilfeldigvis tilbake mot stuen akuratt i det du ser, og du tror at de har stått å kikket på deg som bråsnur seg sånn?

Fordi de står inntil vinduet og ser rett frem vel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...