Gå til innhold

Skjelve under orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjelver dere andre jenter lenge under orgasmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: a642b...cc1
Skrevet

Det kommer helt an på orgasmen.

Anonymous poster hash: 24e1e...3a9

• Liker 3
Skrevet

Ja :)

Kommer det an på hvilken type orgasme du får? :) Hvor lenge skjelver du?

Skrevet

Det kommer helt an på. Noen ganger blir jeg så skjelven og svimmel at jeg må ligge, mens andre ganger er jeg "normal" igjen etter et par sekunder.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kommer det an på hvilken type orgasme du får? :) Hvor lenge skjelver du?

Ved hver orgasme.. 10-20 sek.. Kanskje mer ved en kraftig en... (Har ikke tatt tiden altså , så dette blir veldig ca...  :laugh:  )

Endret av calleia
Skrevet

Det kommer helt an på. Noen ganger blir jeg så skjelven og svimmel at jeg må ligge, mens andre ganger er jeg "normal" igjen etter et par sekunder.

Du får bare tenke at du er heldig som har så god og vill sex hvis du blir svimmel :P

Skrevet

En orgasme ER muskelspasmer.

Anonymous poster hash: ec3bf...6be
  • Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Svarer selv om jeg er gutt.

Jeg skjelver veldig mye under orgasmen. Alt avhenger selvfølgelig av hvor sterk orgasmen er, men hender jeg rister å skjelver over 1 minutt, hvis orgasmen er veldig kraftig! Blir helt svimmel og ør og har hendt jeg har svima av!

Skrevet

En orgasme ER muskelspasmer.

Anonymous poster hash: ec3bf...6be

Og noen av dem er kun lokalt i underlivet, mens andre får hele kroppen til å vri seg.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Og noen av dem er kun lokalt i underlivet, mens andre får hele kroppen til å vri seg.

Helt sant. Jeg får sånne muskelspasmer som får hele kroppen til å riste å vri seg ukontrollert.

Skrevet

Skjelver egentlig ikke noe særlig.

Anonymous poster hash: a1714...7a5

Skrevet

Ved hver orgasme.. 10-20 sek.. Kanskje mer ved en kraftig en... (Har ikke tatt tiden altså , så dette blir veldig ca... :laugh: )

Du bruker altså ikke stoppeklokke når du har sex? :P

Men det høres deilig ut da :)

Gjest lipgloss
Skrevet

Svarer selv om jeg er gutt.

Jeg skjelver veldig mye under orgasmen. Alt avhenger selvfølgelig av hvor sterk orgasmen er, men hender jeg rister å skjelver over 1 minutt, hvis orgasmen er veldig kraftig! Blir helt svimmel og ør og har hendt jeg har svima av!

alltid noen som må overdrive 1 min og svime av,ønskedrøm eller

Gjest 100%naturlig
Skrevet

alltid noen som må overdrive 1 min og svime av,ønskedrøm eller

Faktisk ingen overdrivelse. Det skjer ikke hver gang, men ved spesielt sterke orgasmer, så skjer det!

Gjest Captain Hook
Skrevet

Faktisk ingen overdrivelse. Det skjer ikke hver gang, men ved spesielt sterke orgasmer, så skjer det!

Det har skjedd meg at det var så digg at jeg ble helt svimmel etterpå, men har aldri svimt av av å komme :P

Skrevet

Nei har kun hendt 1 gang ila mine 31 år at jeg har skjelvt etter orgasme/sex. Det var etter en heftig runde med en stor penis (ca 20 eller mer), sexen varte over to timer og jeg kunne ikke stå på bena etterpå. Han var stolt og fornøyd, jeg var totalt blåst over at noe sånt gikk ann og virkelig i den syvende himmel.

med noe sånt, så føler jeg nå at all sex i ettertid er kjedelig/ikke tilfredstillende men kanskje jeg bare har vært uheldig med senere partnere...

Anonymous poster hash: 8ede5...ab7
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 9a489...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...