Gå til innhold

hårete mus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan føles det å være hårete på musa,er det behagelig med full "jungel" der ? Vurderer å prøve det...

Anonymous poster hash: b8aeb...7d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg pleide å barbere bort alt håret, syns jeg i grunn det var godt. Det er jo mykt når hårene er ordentlig utgrodd, og det føles jo litt godt å ta på det. Noen sier jo det er mye følelser i hårene også. 

Anonymous poster hash: 5523f...1a5
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid hatt hår i underlivet. Jeg trimmer kantene, altså bikinilinja. Vil jo ikke at det skal stikke ut av bikinien. Men har alltid hatt hår, ellers føler jeg meg som en 12-åring.

Anonymous poster hash: 1bed2...310
  • Liker 4
Skrevet

Ubarberte lepper er turnoff. Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: ed8a7...642

Skrevet

Hvordan føles det å være hårete på musa,er det behagelig med full "jungel" der ? Vurderer å prøve det...

Garantert skrevet av en mann...

Anonymous poster hash: e93eb...2d6

Skrevet

Garantert skrevet av en mann...

Anonymous poster hash: e93eb...2d6

Garantert!

Skrevet

Det er mye mer behagelig enn å være shavet i hvertfall ! Slipper kløing og stikking og irritert/sår hud som følge av barbering og gnissing mot stoff/hud.

Det er også deilig å kose med hårene når jeg skal onanere for de stimulerer hele området :)

Anonymous poster hash: 5555d...6d4
  • Liker 1
Skrevet

Hårete mus??

Teller en hårete hamster?

Anonymous poster hash: 2474c...c8d
Skrevet

Det er mye mer behagelig enn å være barbert

Anonymous poster hash: a8640...e24

Skrevet

Før jeg pleide å barbere bort alt håret, syns jeg i grunn det var godt. Det er jo mykt når hårene er ordentlig utgrodd, og det føles jo litt godt å ta på det. Noen sier jo det er mye følelser i hårene også. 

Anonymous poster hash: 5523f...1a5

Jepp. Jeg har også hørt at det er mye følelser i hårene. De stimulerer underlivet når man koser der nede :) Digg med utvokst busk !

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...