Gå til innhold

Sex og mensen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det mange her som har sex, selv om tante rød har meldt sin ankomst? 

Jeg foretrekker å gjøre det i dusjen, men det begrenser seg liksom litt stillingsmessig.. Syns det bare blir klin i sengen, selv om man bruker håndkle..

Anonymous poster hash: ec6ef...8ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står over de første to dagene. Både fordi det blør så voldsomt, men også fordi jeg da ofte er litt sår. Ellers har vi sex i sengen, med et håndkle under. Har også madrassbeskytter som kan hives i vaskemaskinen om det er helt krise. 

Anonymous poster hash: 179c5...998
Skrevet

Har ikke sex når jeg har mensen. Unngår det bevisst både fordi det blir mye kliss og jeg syns selv det er ekkelt å høre / kjenne splættende blod der som ikke gir samme type friksjon som til vanlig.
Er det siste dag mensen, hvor jeg nesten ikke blør noe, så kan jeg ha sex hvis jeg tar ut tampongen rett før og den er relativt tørr sånn at jeg vet at det ikke vil renne :)

Anonymous poster hash: 5cf33...efe
Skrevet

Unngår det helst, liker ikke følelsen av å ha sex når jeg har mensen i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: f1a4e...2a2
Skrevet

Dropper dag én og kanskje to på grunn av smerter når jeg beveger meg, men ellers går det fint dersom det ikke er så altfor spontant.

Kjæresten min sa en gang at han aldri kommer til å ha mensen-sex. Da jeg sa vi allerede hadde gjort det flere ganger, ble han litt sjokkert  :fnise: Var visst ikke så ille, det.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...