Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/nyheter/sterkt-preget-enke-ba-foreldrene-forlate-salen/3423129924.html

I denne saken er det mye å lære om hverdagen til mange muslimske kvinner som blir kontrollert av sine familier. Arrangerte/tvangsekteskap er normen der og Norge gjør ingenting for å hjelpe disse kvinnene. Tvert imot - det masseimporteres enda flere bærere av denne ukulturen og vi blir fortalt at dette er berikelse for Norge. Not. Dette er til å spy av.

Noe å tenke på, dere som er for ukritisk og ukontrollert masseinnvandring? Hvor mange kvinner og menn får livene sine ødelagt før dere skjønner det?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men da kommer de heldigvis til et mer moderne land,  der vi har en helt annen kultur enn dem, og kan lære dem og vise dem at de er kommet til et moderne samfunn der kvinner jobber, så det går nok fremover i verden, ikke bakover :flagg:  :lol:

Anonymous poster hash: 2c1f2...e3a
Skrevet

Kvinnen fortalte også at det var vanlig at mennene slo kvinner for å ha kontroll på dem.

- Det er vanlig i kulturen min at mannfolka slår kvinnene, sa hun.

Dette kan da ikke stemme. Er ikke alle kulturer like? Høres nesten ut som det er en slags aksept for voldsbruk. Jeg er forvirret og føler jeg får miksede signaler her. 

Anonymous poster hash: f3d82...ba7

Skrevet

Ja, men da kommer de heldigvis til et mer moderne land,  der vi har en helt annen kultur enn dem, og kan lære dem og vise dem at de er kommet til et moderne samfunn der kvinner jobber, så det går nok fremover i verden, ikke bakover :flagg:  :lol:

Anonymous poster hash: 2c1f2...e3a

Jeg håper du tuller? Hele familien bor i Norge. Skal vi begynne å lære dem om moderne samfunn, før eller etter de banker kona og dreper svigerfamilien?

Skrevet

http://www.nettavisen.no/nyheter/sterkt-preget-enke-ba-foreldrene-forlate-salen/3423129924.html

I denne saken er det mye å lære om hverdagen til mange muslimske kvinner som blir kontrollert av sine familier. Arrangerte/tvangsekteskap er normen der og Norge gjør ingenting for å hjelpe disse kvinnene. Tvert imot - det masseimporteres enda flere bærere av denne ukulturen og vi blir fortalt at dette er berikelse for Norge. Not. Dette er til å spy av.

Noe å tenke på, dere som er for ukritisk og ukontrollert masseinnvandring? Hvor mange kvinner og menn får livene sine ødelagt før dere skjønner det?

Skamdrap og ukultur.

Anonymous poster hash: 55627...7ef

• Liker 1
Skrevet

Dette kan da ikke stemme. Er ikke alle kulturer like? Høres nesten ut som det er en slags aksept for voldsbruk. Jeg er forvirret og føler jeg får miksede signaler her. 

Hvorfor kan det ikke stemme? Er sannheten for fæl og dermed ikke kan stemme?

Skrevet (endret)

.

Endret av maskineple

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...