Gå til innhold

sex med tykke jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare kom til å tenke på en ting her. Hvordan er det å ha sex med en jente som har en del kilo for mye? En som du ser er svær.

Jeg er selv "normalt" utstyrt, men vil ikke dette uansett bli for lite hvis damen er svær? Er jo en del som skal fylles opp.. (kanskje litt stygt sagt..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel ikke noe mer å fylle opp selv om jenta har noen kilo for mye! skjeden utvider seg ikke med takt med vekta :roll:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Er jo en del som skal fylles opp.. (kanskje litt stygt sagt..)

??? Tror du at runde jenter består av tomrom som må fylles opp? Åneidu, det er nok heller motsatt... :ler:

Skrevet
Det blir vel ikke noe mer å fylle opp selv om jenta har noen kilo for mye! skjeden utvider seg ikke med takt med vekta :roll:

Enig der... Selv om en jente er tykk, så behøver hun ikke være vid... Men er hun alvorlig overvektig så kan jeg tenke meg at det kanskje blir vanskelig å komme til...

Skrevet

Skulle skjeden være noe større pga overvekt? :klø:

Og hvorfor skulle det være vanskeligere "å komme til"?

K

Skrevet

Det kan jo hende at han mente at det ble mye å fylle opp med på grunn av at magen henger langt nedenfor til lårene. Isåfall må han jo løfte opp alt fettet før han kan slå til og daske løs på henne.

Skrevet

Hvis det var det han mente så greit, men det var ikke sånn jeg forsto det.

Skrevet

Bare ser for meg at det kan være vanskelig å komme til hvis jenta er alvorlig tykk... Kanskje magen og låra er i veien.... Vet ikke da, men tror kanskje det kan bli litt vanskeligere....

Skrevet
:hoho: Underlige bilder dukker opp på netthinnen
Gjest Anonymous
Skrevet
Bare kom til å tenke på en ting her. Hvordan er det å ha sex med en jente som har en del kilo for mye? En som du ser er svær.

Jeg er selv "normalt" utstyrt, men vil ikke dette uansett bli for lite hvis damen er svær? Er jo en del som skal fylles opp.. (kanskje litt stygt sagt..)

Tror du vi jenter vet hvordan det er å ha sex med en så tykk jente som du beskriver her? Kanskje også greit å spørre andre menn om det?

Skrevet

Den løftingen av overflødig fett for å komme til høres noe uerotisk ut.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Storebroren til exen min var en sånn typisk "høy mørk". Aldeles nydelig, sexy mannemann. Gikk alltid rundt med sine tynne, blonde bimboer (det *var* det, jeg er ikke bare slem, og han byttet dem alltid ut). Men vet dere hva han egentlig ville ha?

Exen min fortalte at broren faktisk tente på store kvinner mer enn noe annet!

Store jenter kan være veldig sexy! Frodig, ekte. Jeg tror å spekulere i om det blir "vanskelig å komme frem" blir like teit som å si at tynne jenter "har hoftebein som stikker hardt". Vel, det kan så være, men det vil jo alltid være stillinger for ethver "bruk" sier nå jeg :)

Skrevet

Hm..personlig synes jeg det ikke er så sexy og tiltrekkende at leppene der nede liksom bare flyter ut til lårene...om dere forstår hva jeg mener.

Når damer er veldig tykke forsvinner de pene leppene på en måte, og det blir bare en sprekk mellom lårene å se til.

Vel...nei takk... :-?

Skrevet

Om din erfaring tilsier at tynne jenter er trangere enn lubne, så er det ok, men ikke dra alle over en kam. størrelsen på skjeden utvider seg ikke i takt med vekten.

Hvis en jente er tynn, for så og legge på seg, tror du skjeden utvider seg da? og når hun går ned i vekt igjen, mener du at skjeden krymper igjen? nei, man er født med den skjeden man har.

Gjest Godogrund
Skrevet

Selv om jeg er over gjennomsnittet stor (168cm/95kg) er jeg ikke større "der nede " enn jeg var før jeg la på meg.... :ler:

Har en mann som synes jeg er helt fantastisk og nyter kroppen min fra topp til tå. Heldige meg :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Var en som sa at størrelsen på damen ikke har noe å si på hvor stor musen er men det må jeg si meg uenig i. Tynne jenter er trangere enn de som er lubne (ikke at sexen er dårligere i seg selv da)

Nå har ikke jeg noen voldsomt lang liste over erobringer, men min erfaring er snarere motsatt. Kanskje dét, om ikke annet, betyr at det er vanskelig å generalisere?

...og tenk hvis noen hadde påstått at lubne menn hadde større organ...

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...