AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #1 Del Skrevet 1. september 2015 Skal sy seng til hunden min (jepp, hunden som blir nekta å sove på soverommet av mannen min fra nå av). Også likte jeg denne veldig godt. Den kan fortsatt holde hu varm og god selvom hun sover alene. Jeg vet sånn ca hvordan jeg skal sy hetten, men hvordan får jeg den til å holde seg oppe slik som her? Noen som kan tenke seg å hjelpe meg med ideer?Anonymous poster hash: d1381...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #2 Del Skrevet 1. september 2015 Bilde? ?Anonymous poster hash: b6e30...207 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #3 Del Skrevet 1. september 2015 Oi, var sikker på at jeg la med bilde!Anonymous poster hash: d1381...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #4 Del Skrevet 1. september 2015 Oi, var sikker på at jeg la med bilde!Anonymous poster hash: d1381...c82 Virker ikke som om det fungerer via mobil. Logger meg på pc nå!Anonymous poster hash: d1381...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5 Del Skrevet 1. september 2015 Slike som dette :D - (Klarer ikke få til bilder =/ ). https://www.google.com/search?q=dog+cave+bed&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIifeCpqDVxwIVhgksCh0ingS8&biw=1600&bih=763#imgrc=7qsv_0GyQdHANM%3A Anonymous poster hash: d1381...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå