AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Er det flere her inne som biologisk sett en kvinne men føler seg som både kvinne og mann på innsiden?Anonymous poster hash: 049fd...11a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Ja. Jeg identifiserer meg som både kvinne og mann. Jeg er av og til kvinne og av og til mannAnonymous poster hash: 049fd...11a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Er det flere her inne som biologisk sett en kvinne men føler seg som både kvinne og mann på innsiden?Anonymous poster hash: 049fd...11a Hvordan arter det seg? Anonymous poster hash: 3c5bd...4ae
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Hvordan arter det seg? Anonymous poster hash: 3c5bd...4ae vet ikke det bare er sånn.Anonymous poster hash: 049fd...11a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 På engelsk kalles det bigender, bikjønn, og genderfluid. Anonymous poster hash: 7e82e...2dc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Jeg identifiserer meg som menneske på innsiden, og et menneske har alle både femine og maskuline egenskaper. Noen sterkere egenskaper enn andre, men det betyr ikke at man heller mer mot det ene kjønnet enn det andre, men kun har sterke egenskaper/trekk. Jeg er kvinne på utsiden, men går og oppfører meg ofte som en mann når jeg ikke ønsker seksuell oppmerksomhet. Jeg har nok flere mannlige trekk på innsiden, jeg trives best med kamerater og ler av de samme tingene som de og forstår ikke "jentehumor" og sladder i det hele tatt, men definerer meg som like mye kvinne fordet. Anonymous poster hash: a5bf9...13d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #7 Skrevet 1. september 2015 Jeg er en hetereofil kvinne, og føler meg egentlig som en kvinne innvendig, men jeg ønsker veldig ofte at jeg ble født gutt i stedet. Føler på en måte jeg hadde passet bedre til det, ettersom jeg føler at jeg deler mange flere interesser med menn, og at jeg generelt forstår bedre hvordan menn tenker enn kvinner. Så om jeg hadde fått valgt ville jeg vært mann, men nå som jeg en gang er kvinne tror jeg bare at jeg forblir det. Men lider nok av litt "penis envy" eller noe i den duren, for jeg er ofte sjalu på menn fordi at de er menn... Anonymous poster hash: ecedb...ad0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #8 Skrevet 1. september 2015 Jeg er født kvinne, ser veldig feminin ut og trives med det. Det er ikke sånn at jeg ikke liker kroppen min og ikke føler meg hjemme i den men sånn psykisk sett så identifiserer jeg meg mest med menn. Har ikke fått de der typiske kvinnelige egenskapene som mange kvinner har og som går på perfeksjonisme, ønske om tilhørighet, barn, opptatt av oppussing/hus/hjem og som bruke ekstremt mange ord for å fortelle "ingenting". Jeg liker menn for de kan jeg kødde med uten at de blir fornærmet. Jeg er misunnelig på det mannlige spillerommet og på hvor stor forskjell det er i de uskrevne reglene for hhv menn og kvinner. Har også en typisk mannlig sexualitet. Har tenkt flere ganger at jeg sannsynligvis hadde hatt det enklere født som mann. Anonymous poster hash: d6b8e...b43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå