Sunflower00 Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg er utdannet adjunkt med tilleggsutdanning og skal foreløpig jobbe som assistent. På barneskole og på SFO. Hva slags lønn kan jeg forvente? Vil ta vikartimer som lærer i tillegg, hvordan er lønnen her? Har ikke funnet noe info når jeg ser på tariffskjemaene. Håper noen vet
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #2 Skrevet 1. september 2015 med pedagogisk utdanning skal du vel ha fagarbeiderlønn. Mener det er omkring 160-180, avhengig av ansiennitet, kommune/tariff og sånn. Anonymous poster hash: ca1a5...608
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå