Gå til innhold

Dårlig læring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går siste året på vgs og må derfor gjøre en skikkelig innsats for å få best mulig karakterer. Problemet mitt er at på skolen er jeg så fryktelig trøtt og sliten. Jeg vet at kroppen min ikke er skapt for å stå opp så tidlig, og at det er derfor jeg alltid er trøtt og har dårligere konsentrasjon på skolen, men det hjelper jo ikke. Det blir så vanskelig å følge med i timene og gjøre det jeg skal når jeg er trøtt. Når jeg kommer hjem så sover jeg gjerne 20-30 min, tar meg en joggetur og resten av kvelden er hodet mitt på topp og jeg kan jobbe med skolearbeid og forstå det på en helt annen måte enn det jeg gjør på skolen. 

Problemet er ikke at jeg legger meg seint og at jeg ikke får nok søvn, for jeg legger meg tidlig, og nesten alltid til samme tid. 

 

Noen som har noen tips eller tanker om hva jeg kan gjøre for å fungere bedre når jeg er på skolen? 



Anonymous poster hash: b1f72...f80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta notater i en skrivebok, for da må du følge med, og du har noe å konsentrere deg om



Anonymous poster hash: 6ae1a...fd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta notater i en skrivebok, for da må du følge med, og du har noe å konsentrere deg om

Anonymous poster hash: 6ae1a...fd1

Klarer ikke å konsentrere meg noe særlig dersom jeg må ta notater når noen prater sånn i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: b1f72...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...