AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg er en 28 år gammel jente med et lite "problem".. jeg er kåt! Hele tiden! Det spiller ingen rolle om jeg er sliten, om jeg har mensen eller noe, jeg er alltid lysten på sex.. Jeg gikk på p-piller i 10 år og sluttet ifjor fordi jeg er singel og gidder ikke styre med de pillene da, og etter pilleslutten har det tatt helt av. Jeg var nesten aseksuell i forholdet og måtte "tvinge" meg selv til å ha sex.. nå er jeg klar hele tiden :o Har én fyr tilgjengelig for sex eller hva jeg skal si, men det er så uregelmessig, kan være en-to ganger i mnd maks.. (Han dater andre). Blir så seksuelt frustrert at jeg nesten går på veggen! Vurderer å bare starte på pillene igjen.. Andre i samme båt? Blir litt lei av å gjøre det på meg selv hver eneste kveld.. Anonymous poster hash: 67c91...40a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Hei. Tror jeg kan være løsningen på ditt problem. Anonymous poster hash: a6228...112 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Jeg er også myyyye kåt, eneste hjelpen er meg selv Er begrenset hvor mye plastikk kan hjelpe også. Ekte varer er noe helt annet :D Slutta på pillene selv for noen år siden, uten at det er av betydning (annet at jeg også er kvinne ) Ekstra kåt under mensen :/ Anonymous poster hash: 12197...104 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Hei. Tror jeg kan være løsningen på ditt problem.Anonymous poster hash: a6228...112 Hehe Anonymous poster hash: 67c91...40a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Jeg er også myyyye kåt, eneste hjelpen er meg selv Er begrenset hvor mye plastikk kan hjelpe også. Ekte varer er noe helt annet :D Slutta på pillene selv for noen år siden, uten at det er av betydning (annet at jeg også er kvinne ) Ekstra kåt under mensen :/Anonymous poster hash: 12197...104 Jeg vet, holder på å gå på veggen jeg. Er ikke akkurat lett å finne noen å ha sex med heller. Man er jo en hore hvis man har ONS har jeg skjønt.. Anonymous poster hash: 67c91...40a
Gjest lipgloss Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Har det samme problemet,og går på medisiner for å dempe kåthet,på respten står det for å dempe libido hihi:)
Gjest FruKG Skrevet 31. august 2015 #9 Skrevet 31. august 2015 Jeg vet, holder på å gå på veggen jeg. Er ikke akkurat lett å finne noen å ha sex med heller. Man er jo en hore hvis man har ONS har jeg skjønt..Anonymous poster hash: 67c91...40a Det er ikke akkurat vanskelig å finne noen å ha sex med om det bare er sex du vil ha. Jeg har ofte hatt ONS, men jeg er ikke ei hore av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #10 Skrevet 31. august 2015 Det er ikke akkurat vanskelig å finne noen å ha sex med om det bare er sex du vil ha. Jeg har ofte hatt ONS, men jeg er ikke ei hore av den grunn. Hvordan går du frem? Jeg er ofte på byen, men har aldri hatt ons. Jeg får alltid høre at jeg er søt og pen, jeg er slank, 165 cm høy.. vet ikke hva som feiler meg, men har aldri blitt spurt om å bli med hjem å ha sex. Han jeg treffer for sex (altfor sjelden..)nå var via Tinder. Anonymous poster hash: 67c91...40a
Jordbærogfløte Skrevet 31. august 2015 #11 Skrevet 31. august 2015 Kjenner meg igjen. Onanerer 1-3 ganger daglig.. Holder på å gå på veggene nærmest. Vil ha en deilig mann som er like kåt som meg.. Kanskje ikke så vanskelig å finne?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #12 Skrevet 31. august 2015 Drømmedama mi jo Hadde jeg enda klart å finne en mann som ville ha sex med meg hver gang jeg hadde lyst Anonymous poster hash: 67c91...40a
Gjest FruKG Skrevet 31. august 2015 #13 Skrevet 31. august 2015 Hvordan går du frem? Jeg er ofte på byen, men har aldri hatt ons. Jeg får alltid høre at jeg er søt og pen, jeg er slank, 165 cm høy.. vet ikke hva som feiler meg, men har aldri blitt spurt om å bli med hjem å ha sex. Han jeg treffer for sex (altfor sjelden..)nå var via Tinder. Anonymous poster hash: 67c91...40a Jeg flørter, er åpen for å snakke med alle, er direkte eller svarer med seksuell undertone, tar på mannen, lar han ta på meg, øyekontakt, smil. Du vet det vanlige, menn er egentlig ikke så vanskelig å nå frem til om de forstår at de bare kan få ha sex med deg. Jeg kler meg gjerne litt utfordrende for å vise at jeg er åpen for det.
Gjest Captain Hook Skrevet 31. august 2015 #14 Skrevet 31. august 2015 Hadde jeg enda klart å finne en mann som ville ha sex med meg hver gang jeg hadde lyst Anonymous poster hash: 67c91...40a Jeg har aldri sagt nei til ei dame som har lyst. Når det gjelder sex sier jeg aldri nei.
Trøndermann Skrevet 1. september 2015 #15 Skrevet 1. september 2015 Jeg er en 28 år gammel jente med et lite "problem".. jeg er kåt! Hele tiden! Det spiller ingen rolle om jeg er sliten, om jeg har mensen eller noe, jeg er alltid lysten på sex.. Jeg gikk på p-piller i 10 år og sluttet ifjor fordi jeg er singel og gidder ikke styre med de pillene da, og etter pilleslutten har det tatt helt av. Jeg var nesten aseksuell i forholdet og måtte "tvinge" meg selv til å ha sex.. nå er jeg klar hele tiden :o Har én fyr tilgjengelig for sex eller hva jeg skal si, men det er så uregelmessig, kan være en-to ganger i mnd maks.. (Han dater andre). Blir så seksuelt frustrert at jeg nesten går på veggen! Vurderer å bare starte på pillene igjen.. Andre i samme båt? Blir litt lei av å gjøre det på meg selv hver eneste kveld.. Anonymous poster hash: 67c91...40a Du er ikke alene,kjære deg Jeg har det også sånn,uten at det har noe med pillebruk å gjøre..hehe. Har vært singel i et par år nå...og det siste året har kåtheten bare eksplodert..! Tenker på sex..går rundt halvstiv...osv...de fleste av døgnets timer.......Og å onanere hjelper fint lite synes jeg...er jo like kåt igjen rett etterpå ! Håpløst dette her
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #16 Skrevet 1. september 2015 Jeg er en 28 år gammel jente med et lite "problem".. jeg er kåt! Hele tiden! Det spiller ingen rolle om jeg er sliten, om jeg har mensen eller noe, jeg er alltid lysten på sex.. Jeg gikk på p-piller i 10 år og sluttet ifjor fordi jeg er singel og gidder ikke styre med de pillene da, og etter pilleslutten har det tatt helt av. Jeg var nesten aseksuell i forholdet og måtte "tvinge" meg selv til å ha sex.. nå er jeg klar hele tiden :o Har én fyr tilgjengelig for sex eller hva jeg skal si, men det er så uregelmessig, kan være en-to ganger i mnd maks.. (Han dater andre). Blir så seksuelt frustrert at jeg nesten går på veggen! Vurderer å bare starte på pillene igjen.. Andre i samme båt? Blir litt lei av å gjøre det på meg selv hver eneste kveld.. Anonymous poster hash: 67c91...40a Sliter du kanskje med en depresjon? Anonymous poster hash: a4d83...b0e 1
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2015 #17 Skrevet 1. september 2015 Haha, kjenner følelsen! De sier at det blir lettere jo lengre tid man går uten, men jeg er ikke enig i den vurderingen i det hele tatt. Problemet er ikke å få en one night stand til å skje, i verste fall kunne jeg sikkert tatt initiativ selv (etter en flaske vin eller to..), men engangsknull har aldri funket for meg uansett, så det har ingen hensikt og innerst inne har jeg heller ikke lyst. For nei, sex er ikke som pizza, det er ikke helt ok uansett 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #18 Skrevet 1. september 2015 Haha, kjenner følelsen! De sier at det blir lettere jo lengre tid man går uten, men jeg er ikke enig i den vurderingen i det hele tatt. Problemet er ikke å få en one night stand til å skje, i verste fall kunne jeg sikkert tatt initiativ selv (etter en flaske vin eller to..), men engangsknull har aldri funket for meg uansett, så det har ingen hensikt og innerst inne har jeg heller ikke lyst. For nei, sex er ikke som pizza, det er ikke helt ok uansett Har savnet deg Raindrops Koselig du er tilbake Anonymous poster hash: 65690...44d 1
Gjest Raindrops Skrevet 1. september 2015 #19 Skrevet 1. september 2015 (endret) Har savnet deg Raindrops Koselig du er tilbake Anonymous poster hash: 65690...44d Takk for det, jeg har savnet både deg og vårt ambivalente forhold, AB Endret 1. september 2015 av Raindrops
Peter007 Skrevet 1. september 2015 #20 Skrevet 1. september 2015 (endret) Jeg vet, holder på å gå på veggen jeg. Er ikke akkurat lett å finne noen å ha sex med heller. Man er jo en hore hvis man har ONS har jeg skjønt.. Anonymous poster hash: 67c91...40a Er en det? Trodde du måtte ta betalt for å bli definert der Endret 1. september 2015 av Peter007
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå