AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Jeg er så innmari lei av leppene mine. Se for dere Bratzlepper, sånn er mine. Helt vannvittig irriterende, spesielt når de hovner opp på morran. Har merka meg flere folk se på leppene mine, det er faktisk flaut, er så utrolig misfornøyd. Jeg har absolutt ikke tatt botox, de er sånn bare. Alle sier det er fint, men jeg syns ikke store lepper er noe fint. Er det mange her inne (menn og forsåvidt kvinner) som liker store lepper? Hva tenker dere om dere ser en med store lepper liksom? Anonymous poster hash: ea5ed...3e3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Det er gjerne restylane som brukes i lepper til å pumpe de opp. Botox er en nervegift som lammer muskler, og brukes mer til rynkebehandling (og andre, mer medisinske formål). Hadde du sprøytet masse botox inn i leppene hadde du vel endt opp som statist i Walking Dead eller noe. Har selv naturlig fyldige lepper, og er da fornøyd med dem. Det burde du også være.Anonymous poster hash: 0b0d3...98f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Jeg er så innmari lei av leppene mine. Se for dere Bratzlepper, sånn er mine. Helt vannvittig irriterende, spesielt når de hovner opp på morran. Har merka meg flere folk se på leppene mine, det er faktisk flaut, er så utrolig misfornøyd. Jeg har absolutt ikke tatt botox, de er sånn bare. Alle sier det er fint, men jeg syns ikke store lepper er noe fint. Er det mange her inne (menn og forsåvidt kvinner) som liker store lepper? Hva tenker dere om dere ser en med store lepper liksom? Anonymous poster hash: ea5ed...3e3 Man bruker ikke botox i leppene.Anonymous poster hash: b975b...c83
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Jeg elsker store lepper og når jeg fikk en allergisk reaksjon i sommer som førte til verandaleppe ble det mange "hotlips selfies" Jeg syntes ikke duckface lepper ala Linni Meister og Kim Kardashian er noe fint, det ser bare ut som to bananer som er stive og harde og ikke noe gode å hverken spise med eller kysse med. Men de som Isabelle Adrian har er nydelig! De er mere "Bratz-lepper" vil jeg si Altså de ser store og fluffy ut, og ikke harde og fyllte ut. Siden dine ikke er fyllt så går jeg ut fra at dine også er fluffye og fine! Jeg glaner på jenter i misunnelse som har sånne lepper fordi jeg blir så fascinert av det, og de med stygge botox lepper snur jeg meg heller vekk fra så ikke føl seg teit bare fordi folk ser på og beundrer leppene dine Anonymous poster hash: 54582...021
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Jeg elsker store lepper og når jeg fikk en allergisk reaksjon i sommer som førte til verandaleppe ble det mange "hotlips selfies" Jeg syntes ikke duckface lepper ala Linni Meister og Kim Kardashian er noe fint, det ser bare ut som to bananer som er stive og harde og ikke noe gode å hverken spise med eller kysse med. Men de som Isabelle Adrian har er nydelig! De er mere "Bratz-lepper" vil jeg si Altså de ser store og fluffy ut, og ikke harde og fyllte ut. Siden dine ikke er fyllt så går jeg ut fra at dine også er fluffye og fine! Jeg glaner på jenter i misunnelse som har sånne lepper fordi jeg blir så fascinert av det, og de med stygge botox lepper snur jeg meg heller vekk fra så ikke føl seg teit bare fordi folk ser på og beundrer leppene dine Anonymous poster hash: 54582...021 Igjen, botox brukes ikke i leppene. Det de bruker er juviderm eller restylan som er noe helt annet.Anonymous poster hash: b975b...c83
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #6 Skrevet 31. august 2015 Jeg elsker store lepper og når jeg fikk en allergisk reaksjon i sommer som førte til verandaleppe ble det mange "hotlips selfies" Jeg syntes ikke duckface lepper ala Linni Meister og Kim Kardashian er noe fint, det ser bare ut som to bananer som er stive og harde og ikke noe gode å hverken spise med eller kysse med. Men de som Isabelle Adrian har er nydelig! De er mere "Bratz-lepper" vil jeg si Altså de ser store og fluffy ut, og ikke harde og fyllte ut. Siden dine ikke er fyllt så går jeg ut fra at dine også er fluffye og fine! Jeg glaner på jenter i misunnelse som har sånne lepper fordi jeg blir så fascinert av det, og de med stygge botox lepper snur jeg meg heller vekk fra så ikke føl seg teit bare fordi folk ser på og beundrer leppene dine Anonymous poster hash: 54582...021 Og Isabelle Adrian har restylan lepper ;-) Anonymous poster hash: b975b...c83
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #7 Skrevet 31. august 2015 Jeg er så innmari lei av leppene mine. Se for dere Bratzlepper, sånn er mine. Helt vannvittig irriterende, spesielt når de hovner opp på morran. Har merka meg flere folk se på leppene mine, det er faktisk flaut, er så utrolig misfornøyd. Jeg har absolutt ikke tatt botox, de er sånn bare. Alle sier det er fint, men jeg syns ikke store lepper er noe fint. Er det mange her inne (menn og forsåvidt kvinner) som liker store lepper? Hva tenker dere om dere ser en med store lepper liksom? Anonymous poster hash: ea5ed...3e3 Hvis det kan være noen trøst, blir lepper smalere med alderen. At mange liker fyldige lepper, er vel ingen bombe. Regner med at leppene dine ser naturlige ut, det er det viktigste. Anonymous poster hash: 3c5e3...805
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #8 Skrevet 31. august 2015 Og Isabelle Adrian har restylan lepper ;-)Anonymous poster hash: b975b...c83 Anonymous poster hash: e7735...6a5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #9 Skrevet 31. august 2015 Og Isabelle Adrian har restylan lepper ;-)Anonymous poster hash: b975b...c83 Tenkte det samme http://nyheter24.se/noje/paparazzi/728255-se-isabel-adrians-forvandling Anonymous poster hash: e7735...6a5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #10 Skrevet 31. august 2015 Herregud unnskyld, så flaut! Tusen takk for at dere retta det opp for meg! Føler meg så innmari flau nå. Skal prøve å huske at det er restylan og ikke botox Anonymous poster hash: ea5ed...3e3
Djungelvrål Skrevet 31. august 2015 #11 Skrevet 31. august 2015 Tenkte det samme http://nyheter24.se/noje/paparazzi/728255-se-isabel-adrians-forvandling Anonymous poster hash: e7735...6a5 Så frisk og naturlig hun så ut før hun fikk Dolly Duck lepper. Trist........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå