Gå til innhold

Kanye West for president?!? Spøk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe. Trodde at man måtte være 40+ for å stille jeg.

Man må være minst 35 år, og amerikansk statsborger for å stille som presidentkandidat. Er man født utenfor USA, (som f.eks. Ted Cruz), så er det nok at den ene av foreldrene er en amerikansk statsborger, og man har bodd i landet i 14 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan stille. Var en som meldte seg på som kalte seg Deez Nutz. Han lå en periode på 3. plass i de landsdekkende målingene :) Det var en 15 år gammel gutt.

Nei, ikke alle kan stille. Du må fylle ut et skjema hos FEC. Deez Nutz gjorde vel aldri dette, og var bare en spøk via Twitter.

Skrevet

Hvorfor akkurat 35?

Det står i Grunnloven. Så du får helst spørre Ben Franklin, George Washington, Thomas Jefferson (osv.) om hvorfor.

Myndighetsalder var selvsagt noe høyere i 1776 enn det er i dag. Man levde sjelden lengre også i 1776, så...

Gjest Blomsterert
Skrevet

Haha,han av alle.

Syns han har verdens mest fårete uttrykk,og Kim ser ut som støttekontakten hans på de fleste bildene.Ja,stygt sagt,men tror neppe han ville brydd seg om han leste det:-D

Lurer på hva det er med amerikanere,de er så utrolig rare iblant!Men ja,de er også underholdende ;-D

Skrevet (endret)

Wow, just wow! Han er helt utrolig noen ganger. Hvem er den neste som skal stille? Charlie Sheen eller Snoop Dog? Hahah!! :ler:

Endret av Rose11
Skrevet

Gud så pinlig den talen hans var. Han er alt for nærtagende til å være kjendis og i hvert fall til å være president. Minner ganske mye om en viss rødhåret fotballspiller her til lands.

• Liker 1
Skrevet

Gud så pinlig den talen hans var. Han er alt for nærtagende til å være kjendis og i hvert fall til å være president. Minner ganske mye om en viss rødhåret fotballspiller her til lands.

Hvor kan man se talen hende? Vil se.

Skrevet

Hvor kan man se talen hende? Vil se.

Fant den ikke på nettet, så jeg ble sittende og se gjennom hele VMA for å få det med meg. :P Hvis du har MTV går det i reprise i natt og vil tro han kommer straks etter to en gang (helt på slutten).

Skrevet

Mangler bare at Miley Cyrus sjekker inn på samme kokohotellet. Oh wait..

• Opprett ny...