AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hei, trenger hjelp til å finne ut av hva som kan feile meg. Har i noen år perioder hvor det svir i underlivet, varer ofte ikke mer enn noen timer, men er veldig ubehagelig så lenge det varer. Får det ofte hvis jeg har vært lenge ute, gått mye, gått i trange bukser, vært sliten eller kald, har ridd eller syklet. Lurer på om det er noe jeg burde gått til lege med? Har lite lyst.. Og det går alltid over. Har ikke hatt det sånn på en stund, men fikk det nå etter en lang dag i stallen og det svir veldig intenst. Har nettopp hatt mensen og brukt tamponger hvis det har noe å si. Føler jeg må på do hele tiden, men kommer nesten ingenting. Har lurt på om det kan være urinveisinfeksjon, men det har alltid gått over av seg selv tidligere. Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: c54e7...80a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Jeg har det sånn om jeg får urinveisinfeksjon (men da går det ikke over). Det kan også være sopp. Anonymous poster hash: b6f79...0ba
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Irritert hud eller mildt herpes utbrudd? Anonymous poster hash: 46489...e54
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 barberer du deg? kan være at huden i underlivet ikke "tåler" å bli så blottlagt Anonymous poster hash: 2c52c...08e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå