AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hei! Jeg går på P-pillen microgynon, og tok pause fra denne som normalt den 1.august. Da kom mensen den 6., som egentlig var litt senere enn vanlig ettersom det pleier å kun ta 4 dager. Jeg tok alikevell den første pillen på nytt brett da. Det varte til den 11. Så helt ut av det blå kom mensen tilbake den 20, men forsvant dagen etter, før den dukket opp igjen den 22.august. Mensen hadde da bestemt seg for å bli til den 27... OG dukke opp både den 29. og i dag (31). altså 6-11 august + 20 august + 22-27 august + 29 august + 31 august. Hva er galt med meg? Det er ikke klamydia, ettersom jeg og partneren ikke har hatt oss med noen andre. Liten tro har jeg på graviditet også, ettersom vi nettopp har vært gjennom en laang flytteprosess og ny start i ny by med nye studier. Jeg har stresset og vært en god del nervøs i det siste da... Altså dette begynner å bli farlig dyrt. Sjokoladespisinga mi har aldri vært større! Anonymous poster hash: bb3a3...59b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Ikke uvanlig opplevelse på p piller. Vedvarer dette også neste mnd snakker du med legen din og får råd der. Anonymous poster hash: 81974...5be
Pev Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Ikke uvanlig opplevelse på p piller. Vedvarer dette også neste mnd snakker du med legen din og får råd der.Anonymous poster hash: 81974...5be Hmm... har gått på dem i 3 år og aldri opplevd noe lignende :/
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Samme problem her, og jeg har gått på samme p-pillemerke i 7 år ca, aldri opplevd før. Anonymous poster hash: 5392c...f0f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 høres nesten ut som at du kan ha en ustabilitet i hormonene dine. ta deg en tur til legen å få det undersøkt kan hende du burde ha et annet merke Anonymous poster hash: ad875...ea1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #6 Skrevet 1. september 2015 Vil p-stav være et alternativ? Noen andre som har byttet fra mitt p-pille merke til p-stav som har dårlige erfaringer? Anonymous poster hash: bb3a3...59b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå