Gå til innhold

Reise - vogn/prampack/bilsete?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal mest sannsynlig ut å reise snart. Lurer da på om alle vogner passer Prampack fra Stokke? Og er det et tilbud på flyplass eller må man kjøpe det før?

Og får man igjen på forsikringen dersom noe søker med vogna? Vurderer å kjøpe en brukt, men om det blir dekka går det greit.

Og bilsete burde man vel ikke sende med bagasje på fly? Hvordan gjør man det da med sete? Hun er 5 måneder, så de får jo ikke sete ved vanlig bestilling.

Anonymous poster hash: 37669...0b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?:)

Skrevet

Sjekk ut Barnombord.no ang prampack og vogner! :)

Du kan bestille flysete til ungen og så ha bilstolen i det, eller sende som spesialbagasje. Men det kan være risikabelt. Lurt å sjekke hva flyselskapet anbefaler!

Har du prampack og bare vogna i den, så skal det gå på reiseforsikring, eller noe sånt. Mener jeg å huske, i hvert fall!

Skrevet

Sjekk ut Barnombord.no ang prampack og vogner! :)

Du kan bestille flysete til ungen og så ha bilstolen i det, eller sende som spesialbagasje. Men det kan være risikabelt. Lurt å sjekke hva flyselskapet anbefaler!

Har du prampack og bare vogna i den, så skal det gå på reiseforsikring, eller noe sånt. Mener jeg å huske, i hvert fall!

Da sjekker jeg.

Leste at bilsetet kunne bli ødelagt, så vil ikke risikere det. Er avhengig av et solid bilsete på ferie. Det jeg ikke forstår er hvordan man bestiller sete? Må jeg bestille en annen billett? (helt ny på dette)

Takk for svar da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...