Gå til innhold

Menn snakker mye om rumpa mi...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er litt ekkelt at menn sjekker ut rumpa mi. Jeg vet de gjør dette for enkelte har sagt det direkte til meg, mens andre har fortalt meg at andre snakker om den. Føler meg objektivisert. Hva kan jeg gjøre for at menn skal snakke om meg på en mindre objektiv seksuell måte? Gidder ikke begynne å gå med telt, so don't even go there. 

Anonymous poster hash: 1389e...f91
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså hvis du framhever den i trange klær er det jo naturlig at menn vil se på...

Anonymous poster hash: 8135a...01f
  • Liker 2
Skrevet

Om du ikke er villig til å gå med telt så kan du prøve ut burka

Skrevet

Begynn å kikke stygt på skrævet deres, tro meg det funker.

Skrevet

Synes det er litt ekkelt at menn sjekker ut rumpa mi. Jeg vet de gjør dette for enkelte har sagt det direkte til meg, mens andre har fortalt meg at andre snakker om den. Føler meg objektivisert. Hva kan jeg gjøre for at menn skal snakke om meg på en mindre objektiv seksuell måte? Gidder ikke begynne å gå med telt, so don't even go there.

Slutt å trene, legg på deg masse, slutt å gå i høyhælte sko og finn bukser og andre klesplagg som ikke gjør rompa di til et objekt. (Ut i fra hva jeg ser jenter gå rundt i aner det meg at det siste blir det vanskeligste).

Anonymous poster hash: 54fd9...915

• Liker 1
Skrevet

😂 Har du ei deilig rumpe må du bare regne med å bli objektivisert, med mindre du "skjuler" den i baggye klær. Menn tenker på å stappe kuken inni sånne deilige rumper. Det er bare sånn vi er programmert.:P

Anonymous poster hash: 1b8a2...ab5

• Liker 1
Skrevet

Åh er så herlig med en fin jenterumpe. Nyt det mens du kan. Når du blir gammel så er det ingen som vil snakke om rumpa di

Anonymous poster hash: 5047b...241
  • Liker 1
Skrevet

Har du ei deilig rumpe må du bare regne med å bli objektivisert, med mindre du "skjuler" den i baggye klær. Menn tenker på å stappe kuken inni sånne deilige rumper. Det er bare sånn vi er programmert. :P

Hva hvis man er ufattelig smart/snill/talelntfull/morsom? Vil ikke menn heller omtale deg som "den flinke/hyggelige/sjarmerende jenta"? Fremfor "jenta med rumpa".

• Liker 2
Skrevet

Hva hvis man er ufattelig smart/snill/talelntfull/morsom? Vil ikke menn heller omtale deg som "den flinke/hyggelige/sjarmerende jenta"? Fremfor "jenta med rumpa".

Mye deiligere med en  fin rumpe da.  

• Liker 1
Skrevet

Jo såklart setter vi pris på disse egenskpene.:) Problemet er at alt blodet går ned i det "lille" hodet når vi ser ei deilig rumpe.:P Så det første vi tenker er å pule jenta med den deilige rumpa. Når vi har fått tid til å summe oss, så vil etterhvert bloder stige oppi det "store" hodet, og man klarer å tenke mere rassjonelt.😅 Noen menn som er med meg?:P

Skrevet

Og hvis man skal vise denne jenten for noen andre? "Du, ser du hun jenten der borte med den fantastiske personligheten?"

Nei, det er nok en grunn til at vi beskriver ved ytre kjennetegt andre også kan se...

Anonymous poster hash: 367a0...365

• Liker 1
Skrevet

Jo såklart setter vi pris på disse egenskpene. :) Problemet er at alt blodet går ned i det "lille" hodet når vi ser ei deilig rumpe. :P Så det første vi tenker er å pule jenta med den deilige rumpa. Når vi har fått tid til å summe oss, så vil etterhvert bloder stige oppi det "store" hodet, og man klarer å tenke mere rassjonelt. Noen menn som er med meg? :P

Ikke helt sånn det funker for meg nei :P

• Liker 1
Skrevet

Og hvis man skal vise denne jenten for noen andre? "Du, ser du hun jenten der borte med den fantastiske personligheten?"

Nei, det er nok en grunn til at vi beskriver ved ytre kjennetegt andre også kan se...

Ok, jeg ser poenget med akkurat denne. Men jeg tenker meg sånn når man går forbi gutter og de sier ting som "åh, hun der har så deilig rumpe". Kan man ikke la være å si slike ting?

• Liker 1
Skrevet

Ok, jeg ser poenget med akkurat denne. Men jeg tenker meg sånn når man går forbi gutter og de sier ting som "åh, hun der har så deilig rumpe". Kan man ikke la være å si slike ting?

Nei. Vi må få nyte jenterumper om vi vil. 

Skrevet

Har du ei deilig rumpe må du bare regne med å bli objektivisert, med mindre du "skjuler" den i baggye klær. Menn tenker på å stappe kuken inni sånne deilige rumper. Det er bare sånn vi er programmert. :P

Hvis du er programmert til å ville pule rumper, tror jeg muligens du bør revurdere legningen din :P

TS: Er dette virkelig noe å bry seg om? Du har fin rumpe, vær glad for det, for det kommer ikke til å vare evig! ;)

Skrevet

Jeg er mann og har litt mer rumpe enn de fleste og synes bare det er smigrende når jentene har drukket nok til å faktisk si at den er deilig.... Forstår faktisk bare ikke problemet.

Skrevet

Ei fin rumpe er langt mer tiltrekkende enn store pupper.

Anonymous poster hash: 00d81...ab1

• Liker 1
Skrevet

Ei fin rumpe er langt mer tiltrekkende enn store pupper.

Anonymous poster hash: 00d81...ab1

• Liker 1
Skrevet

Du får ta det som et kompliment da. Dersom det blir sagt så nærmt eller så høyt at du faktisk kan høre det er det garantert ment som det!

Skrevet

Hadde jenta vært smart, snill,morsom og hun mer rumpa så hadde hun fått høre at hun var smart, snill, morsom og hun med rumpa. Og alle hadde fortalt kjæresten hennes at han hadde giftet seg med en enhjørning:-)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...