Gå til innhold

Ubehagelig å ta ut mensenkopp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg mensenkopp av merket Mooncup for et par måneder siden. Jeg elsker den på alle måter, med unntak av akkurat når jeg skal ta den ut av skjedeåpningen. Å få fatt i den og dra den nedover går greit. Men akkurat i skjedeåpningen gjør det vondt når jeg skal dra ut øverste delen, og kommer til ringen rundt. Jeg har den minste størrelsen. 

Er det noe triks jeg kan bruke? I bruksanvisningen står det bare man skal dra den rett nedover, og så dra den litt på skrå akkurat når man drar den ut for å unngå at det "plopper" over. Dette hjelper ikke på ubehaget. 

Det er ikke så plagsomt at jeg kommer til å slutte å bruke den, fordelene veier opp og vel så det. Men det hadde vært veldig greit  om det ikke var sånn at jeg kvidde meg til hver gang jeg skulle ta den ut.

Anonymous poster hash: 672b1...fe2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*MENSKOPP 

Anonymous poster hash: b4f0b...5f7
Skrevet

*MENSKOPP 

Anonymous poster hash: b4f0b...5f7

Hva med å svare på det jeg spør i stedet? Verken mensenkopp eller menskopp står i ordboken, og begge ordene er brukt om produktet. Jeg velger å bruke mensenkopp, så kan du kalle hva du vil. 

Anonymous poster hash: 672b1...fe2

Skrevet

Du må klare å brette den sammen før du forsiktig løfter den ut.Hvis ikke gjør det GRUSOMT vondt!!!!

Jeg fikk en rift i underlivet da jeg skulle dra ut min Lunette str.2.Jeg lå på sengen og skrek mens kjæresten min prøvde å dra den ut.

Anonymous poster hash: dfba6...0c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...