AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hei! Jeg lurer litt på om det er noen som har kronisk bihulebetennelse som kan gi meg noen gode råd og tips. For noen år siden var jeg på sykehuset og tok bilder av hodet (pga noe annet), og da jeg fikk svar på hva de fant snakket de først om det de egentlig hadde sett etter, og etterpå nevnte de at jeg også hadde kronisk bihulebetennelse. Det ble ikke sagt noe mer om saken, så jeg antok at det da bare dreide seg om en litt hissig bihulebetennelse (jeg var såpass ung da at jeg ikke helt forstod hva kronisk mente), men nå i ettertid har jeg komt på dette igjen. Jeg har bihulebetennelse ca. 1 gang i måneden, sånn at jeg kjenner det liksom. Jeg har da lett hodeverk og litt feber (aldri over 38 grader), men det værste er trykksmerten som kommer fra selve hulen og ned i tennene. Det er alltid kun på venstre side, og jeg har vært hos tannlegen og sjekket at tennene er helt friske, så jeg skjønner ikke hvorfor det er så vondt. Jeg er også veldig ofte "halvtett" i nesen, og når jeg f.eks skal trene renner det ofte fra nesen, slik at jeg må stoppe og snyte meg. Så da lurer jeg; burde jeg gå til legen med dette, eller er det noen gode kjerringråd og slikt som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 4e9fa...caa
Gjest Mythic Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Jeg har kronisk bihulebetennelse, og det er fordi jeg har skjev neseskillevegg. Kanskje du har det samme. Det burde i så fall ha vært oppdaget da du tok CT eller MR.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå