AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hei! Jeg er en jente på 20 år som har brukt p-stav i 3 år nå. Har ikke hatt mensen i det hele tatt i løpet av denne tiden, og har heldigvis ikke blitt gravid heller. Fant det kortet jeg fikk da jeg tok den hvor det står at datoen for å ta den ut var 28/08-15 (fredag). Nå de siste dagene har jeg hatt veldig ømme brystvorter, det er sånn at det er veldig ubehagelig å ta på dem kan man si. Det er også ubehagelig å "presse" på brystene. Har søkt litt på det, men det kommer bare opp lenker av kvinner som prøver å bli gravid og slikt, noe jeg definitivt ikke tror og håper jeg er. Men for å bli litt mer klok på det, så spør jeg her: Er det noen som har noe lignende erfaring med dette? Eller vet hvorfor man får slik ømhet i brystene/niplene? Og om dette kan være relevant, så var sist jeg hadde samleie natt til fredag. Anonymous poster hash: 8f2d7...f31 1
peppermyntete Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Jeg vet ikke hvorfor du har ømme BRYSTVORTER men p-staven din mistet jo ikke absolutt all virkning den 28. August. Men hadde jeg vært deg hadde jeg ringt legen min og fått time til å sette inn ny stav, og mens jeg var der hadde jeg bedt legen sjekke om jeg var gravid. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 BRYSTVORTER!! Nipler er metallskruer.Anonymous poster hash: 0fd50...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 NIPLER! Du som er 20 år bør virkelig skrive bedre.... Anonymous poster hash: 9d929...6ae
Mona26 Skrevet 31. august 2015 #5 Skrevet 31. august 2015 Kan jo være så enkelt som at du har pms? Siden det er tre år siden du har hatt mensen har du kanskje glemt hvor ubehagelig det er? ( snakker av erfaring, slutta på P piller og hjelpes så vondt jeg får før mens i både bryst, rygg og mage) Jeg sliter litt med følsomme brystvorter. Prøv brystvortekrem. Prøv også å bruke en bh som passer slik at du unngår friksjon, det hjelper meg. Gjerne sportsbh. Å gå uten bh under løs topp er døden for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå