AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #1 Skrevet 31. august 2015 Hei! Jeg lurer på om noen har noen gode coacher eller psykologer å anbefale i Oslo? Jeg sliter periodevis med angst, har prestasjonsangst feks som hindrer meg å komme frem i jobbintervju, fordi jeg stammer, blir rød og stopper helt opp. Det hindrer meg i å komme meg videre. Jeg er 27år og føler at jeg kommer ingen vei om jeg ikke får satt meg tydelige mål. Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal klare dette selv.. Men så sitter jeg her da. Det blir vel det samme som en PT, man VET man skal spise mindre og bevege seg mer, men det er kanskje bedre å få litt verktøy så man slipper å kuke rundt undøvendig lenge før man får fremgang.. Blir evig takknemmelig for all hjelp! Har nådd toppen av fortvilelse nå, LEI. Dette kom jeg til å "vokse" av meg sa de.. Nope! Anonymous poster hash: 3a519...8a6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #2 Skrevet 31. august 2015 Anbefaler coachen på Bryn medisinske senter, Gry Heidi Bruun. Tre timer hos henne ga meg mer enn 6-7 år hos psykolog! Lærte meg å takle angst og stress på en mye mer levbar måte og hjalp meg å se håp for fremtiden , kartla praktiske ting sammen med meg, istedet for å bare si "joda det klarer du, det finner du ut av etterhvert" så viste hun meg dedikert hvordan jeg skulle klare å legge om livet og nå målet mitt også. Billigere enn en psykologtime var hun også og veldig trygt vesen å snakke med Anonymous poster hash: 2a86e...484
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Skrevet 31. august 2015 Tusen hjertelig takk! Nå ble jeg glad. Skal notere meg navnet. Hvor lang tid tar normalt sett det første møtet og hvor mye koster en time? Skal definitivt invistere i dette. Anonymous poster hash: 3a519...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #4 Skrevet 31. august 2015 Om det var 1,5 eller 1 time pr gang husker jeg ikke, men følte at hun tok seg tid uansett - noe jeg aldri har følt hos psykologen som det tar lang tid å komme frem til poenget med og få hjelpende respons fra! Følte alltid at hos psykologen hadde samtalen netopp kommet i gang når timen var over og at jeg nærmest ble overkjørt og skuffet ut av kontoret, mens hos Gry Heidi så startet vi rett på med en gang, og hun var godt oppdatert og forberedt etter hvor vi sluttet timen før og var kjapp i tips og innføring av hjelpende teknikker. Hun tok 250,- da men det er noen år siden nå. Anonymous poster hash: 2a86e...484 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå