Miriam21 Skrevet 30. august 2015 Forfatter #21 Skrevet 30. august 2015 Er han fra området du bor i eller er han tilflyttet? Anonymous poster hash: 3f5b1...076 Han er fra området jeg bor i
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #22 Skrevet 30. august 2015 Han er fra området jeg bor i Hvor var dette ca sa du? Anonymous poster hash: 65bad...450
Miriam21 Skrevet 30. august 2015 Forfatter #23 Skrevet 30. august 2015 Hvor var dette ca sa du?Anonymous poster hash: 65bad...450 Stavanger- området. Hvordan det?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #24 Skrevet 30. august 2015 Stavanger- området. Hvordan det? Bare minnet meg om en lignende situasjon jeg var i, lik alder og lik oppførsel. Enten sett ned foten eller blokker alt du kan. Anonymous poster hash: 65bad...450 2
Miriam21 Skrevet 30. august 2015 Forfatter #25 Skrevet 30. august 2015 Bare minnet meg om en lignende situasjon jeg var i, lik alder og lik oppførsel. Enten sett ned foten eller blokker alt du kan.Anonymous poster hash: 65bad...450 Er du jente? Og fra Stavanger-området?
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #26 Skrevet 30. august 2015 Jeg blir stadig kontaktet av en mann på 37 år, som jeg opplever som ekstremt ubehagelig.Han skriver at '' Jeg virker ikke så gammel ut som jeg er, lover deg. Du kommer ikke til å trege'' osv.. Han vil be meg ut på date og spise på restaurant. Jeg svarte at ''Du er nok litt for gammel for meg..'' Men han fortsetter og maser. Treffer han stadig her jeg bor, da han kommer kjørende forbi.Prøver jo selvfølgelig å ignorer ham, men han virker veldig desperat. Det er en kjekk mann, men han er jo altfor gammel for meg Så hva skal jeg gjøre? Jeg kjenner at dette begynner å bli så ubehagelig at jeg nesten vurderer anmeldelse, selv om det kanskje ikke vil bli tatt på alvor? Synes du skal si klart fra at du ikke er interessert og ikke kommer til å bli det, og at du vurderer å anmelde for trakassering hvis han ikke holder seg unna deg. Det virker som du må bli skikkelig sint før han skjønner at nei betyr nei.Anonymous poster hash: 368ab...844 3
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #27 Skrevet 30. august 2015 Er du jente? Og fra Stavanger-området? Jeg er jente ja, like gammel som deg, men ikke fra samme området. Anonymous poster hash: 65bad...450
Miriam21 Skrevet 30. august 2015 Forfatter #28 Skrevet 30. august 2015 Synes du skal si klart fra at du ikke er interessert og ikke kommer til å bli det, og at du vurderer å anmelde for trakassering hvis han ikke holder seg unna deg. Det virker som du må bli skikkelig sint før han skjønner at nei betyr nei.Anonymous poster hash: 368ab...844 Ja, det virker nesten sånn ut. Men jeg må se det litt ann :-)
Miriam21 Skrevet 30. august 2015 Forfatter #29 Skrevet 30. august 2015 Jeg er jente ja, like gammel som deg, men ikke fra samme området.Anonymous poster hash: 65bad...450 Ok. Håper du er blitt kvitt ham da :D
Miriam21 Skrevet 30. august 2015 Forfatter #30 Skrevet 30. august 2015 Huff Nå begynner det å bli litt dumt dette her. Nå fikk jeg en melding fra en kompis av denne mannen. Hei, er du der? :-) Jeg må spørre deg om noe.. Jeg såg at denne mannen hadde dame, så da tenkte det kanskje var noe som hadde skjedd. Kjente jeg ble litt nervøs. Så skrev han: '' Jeg har en venn, som virkelig har lyst å bli kjent med deg''. Er det virkelig mulig? Nå synes jeg grensa er nådd til de grader
Gjest Blomsterert Skrevet 30. august 2015 #31 Skrevet 30. august 2015 Ja, jeg er enig i det. Hvis han snart ikke slutter å mase, så gir jeg beskjed til han om det. Føler jeg virker litt sur da, men det må vel være måte på hvor mye man skal tåle. :-) Ikke vær redd for at du virker sur! Han er påtrengende,så du må bare sette ned benet.Du svarer bare bestemt at du ikke vil ha flere henvendelser fra han,og det får han respektere,ellers betrakter du det som sjikanerende og gjør noe med det. Du er 21 år,så du må ta steget og sette deg i respekt.Det er noe som vil gi deg selvsikkerhet og mot videre,og det trenger du(og alle andre).Vær tøff selv om det føles vanskelig.Du vokser på det:-)
Miriam21 Skrevet 30. august 2015 Forfatter #32 Skrevet 30. august 2015 Ikke vær redd for at du virker sur! Han er påtrengende,så du må bare sette ned benet.Du svarer bare bestemt at du ikke vil ha flere henvendelser fra han,og det får han respektere,ellers betrakter du det som sjikanerende og gjør noe med det. Du er 21 år,så du må ta steget og sette deg i respekt.Det er noe som vil gi deg selvsikkerhet og mot videre,og det trenger du(og alle andre).Vær tøff selv om det føles vanskelig.Du vokser på det:-) Ja, synes dette er veldig respektløst. Jeg skrev at jeg ikke var interessert og det burde han skjønt for lengst. Følte meg veldig modig nå :-) 4
Gjest Blomsterert Skrevet 30. august 2015 #33 Skrevet 30. august 2015 Ja, synes dette er veldig respektløst. Jeg skrev at jeg ikke var interessert og det burde han skjønt for lengst. Følte meg veldig modig nå :-) Bra!You go: -)
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #34 Skrevet 30. august 2015 Utrolig. Tenk om en dame på 37 løp etter en gutt på 21. Ingen ville støttet henne i det. Mens mannlige gamle griser blir backet opp av kamerater. Anonymous poster hash: bb0ad...a98 2
Ulla Ullsokk Skrevet 30. august 2015 #35 Skrevet 30. august 2015 (endret) Du kan jo ikke anmelde han, herregud! Du må bare si klart i fra og slutte å hinte! Jeez! Endret 30. august 2015 av Ulla Ullsokk
Sofia123 Skrevet 30. august 2015 #36 Skrevet 30. august 2015 Du kan jo ikke anmelde han, herregud! Du må bare si klart i fra og slutte å hinte! Jeez! Selvfølgelig kan hun det dersom han nekter å la hun være. Herregud sjæl! 1
Ulla Ullsokk Skrevet 30. august 2015 #37 Skrevet 30. august 2015 Selvfølgelig kan hun det dersom han nekter å la hun være. Herregud sjæl! Men har hun sagt skikkelig ifra? Det er jo tydelig at fyren ikke er så smart, men det betyr ikke at hun kan anmelde han, det må nok litt mer til enn en fyr som ikke tar et hint! Hun må si ifra klart og tydelig så han ikke kan misforstå!
jabx Skrevet 30. august 2015 #38 Skrevet 30. august 2015 Huff Nå begynner det å bli litt dumt dette her. Nå fikk jeg en melding fra en kompis av denne mannen. Hei, er du der? :-) Jeg må spørre deg om noe.. Jeg såg at denne mannen hadde dame, så da tenkte det kanskje var noe som hadde skjedd. Kjente jeg ble litt nervøs. Så skrev han: '' Jeg har en venn, som virkelig har lyst å bli kjent med deg''. Er det virkelig mulig? Nå synes jeg grensa er nådd til de grader Sa du fra om at du ikke var interessert? Har du sagt det direkte til ham?
avida30 Skrevet 30. august 2015 #39 Skrevet 30. august 2015 Si klart fra at han skal slutte å spørre deg for du har sagt nei! Så Ignorer alle forsøk på kontakt, også når han kommer kjørende forbi - gå videre og ikke stopp å prat osv. Har han adressen din eller bor han selv i området slik at han kjører der tilfeldig? Du kan ikke anmelde han for å be deg ut på date, men om han har oppsøkt adressen din er jo dette på grensa til stalking om det vedvarer lenge. 37 og 21 er ganske stor aldersforskjell, ikke så krise i antall år i mellom, men med tanke på hver deres aldersgruppe så er jo han mer enn godt voksen, og du en ungdom så dette blir barnerov omtrent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå