AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 De siste dagene har jeg gått rundt og vært sånn småkvalm ganske ofte. I natt våknet jeg og var så kvalm at jeg virkelig trodde jeg skulle spy, og slik følte jeg det i dag tidlig også, men det varte bare i ca fem minutt før det gikk over. Det er jo selvsagt veldig vagt, men noen som har noen ide om hva det kan være? Har ikke noe nedsatt allmenntilstand bortsett fra å være kvalm, og jeg klarer fint å trene og gjøre alt annet, det eneste problemet er de fem minuttene der jeg ble så kvalm at jeg trodde jeg skulle spy. Anonymous poster hash: 868fa...00e
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Spist noe ugreit? Gravid? Mageproblem i form av magesår? Gå til legen.Anonymous poster hash: bda48...6d6
Drikkeflaska Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Spist noe ugreit? Gravid? Mageproblem i form av magesår? Gå til legen.Anonymous poster hash: bda48...6d6 Tror ikke jeg har spist noe ugreit, nei. Er ikke gravid, og tror ikke det er magesår, for har ikke noe vondt i magen. Vil ikke gå til legen og bruke mye penger på å bare bli henvist eller få et vagt svar.
Drikkeflaska Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Tror ikke jeg har spist noe ugreit, nei. Er ikke gravid, og tror ikke det er magesår, for har ikke noe vondt i magen. Vil ikke gå til legen og bruke mye penger på å bare bli henvist eller få et vagt svar. Jaja, det var den anonymiteten..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå