AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Hva hadde du vert fornøyd med som vekt om du var så høy? Hva er for mye å hva er for lite?Anonymous poster hash: e76b6...4b2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Helt avhengig av om jeg var mann eller kvinne. Som kvinne tenker jeg slik det var midt på 70-tallet. Den gang var 'normalvekt' type slank omtrent høyden din i cm - 110. Så hadde jeg vært en kvinne på 178 høye, flotte cm, så hadde jeg vært superfornøyd om vekten lå rundt 68 kilo på en kropp som fungerte med alle sine funksjoner Anonymous poster hash: aaabd...528
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Hva hadde du vert fornøyd med som vekt om du var så høy? Hva er for mye å hva er for lite?Anonymous poster hash: e76b6...4b2 Det kommer an på hvor mye muskler du har Anonymous poster hash: 87ed0...17c 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Hva hadde du vert fornøyd med som vekt om du var så høy? Hva er for mye å hva er for lite?Anonymous poster hash: e76b6...4b2 Som kvinne, og med en ok fordeling av muskler og fett, fikk jeg vite at jeg var midt på skalaen (dvs idealvekt) når jeg veide 65 kg og var 173 høy. Jeg er ikke flink til å regne, men om du er kvinne og hvis har samme fordeling av muskler og fett som meg, vil jeg tro at ca midt på av den bmi-skalaen som er for din høyde vil være optimalt Anonymous poster hash: 87ed0...17c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Som kvinne, og med en ok fordeling av muskler og fett, fikk jeg vite at jeg var midt på skalaen (dvs idealvekt) når jeg veide 65 kg og var 173 høy. Jeg er ikke flink til å regne, men om du er kvinne og hvis har samme fordeling av muskler og fett som meg, vil jeg tro at ca midt på av den bmi-skalaen som er for din høyde vil være optimalt Anonymous poster hash: 87ed0...17c Ps. Til du som spurte: Men du kan ha mer muskler enn meg, større bryster, annet som er forskjellig, og dermed trenge å ha en høyere vekt enn midt på bmi-skalaen for normal bmi for din høyde. Anonymous poster hash: 87ed0...17c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Hadde vært fornøydmed maks 63 kgAnonymous poster hash: 5759b...90c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå